1
Vraag
2
Reacties
PH57

Level 5
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Wat betekent foutcode zender niet gevonden CS2004?

Wat betekent foutcode zender niet gevonden cs2004

Ik heb net de next mediabox aangesloten maar krijg bij iedere zender foutcode CS2004??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ok. Als Live-TV met de MBXL & dezelfde coax-kabel wel goed gaat en met de Next niet, dan is dat opvallend. Het kan in de connector van de Coax kabel zitten die bij omsteken net ff slechter of beter gaat zitten. Check this out.

Gr Han

Bekijk in context

6 Reacties 6
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
PH57
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Ik heb de nieuwe kabels die bij mijn mediabox next waren natuurlijk gebruikt,en ook goed aangesloten.

En alle regels die je kan doen uitgeprobeerd helaas geen verandering .

Wat gek is in dit geval dat de test mediabox perfect werkte met delfde kabels als nu er ook bij zijn,en ik heb het ook met de oude kabels geprobeerd helaas geen verandering .

over een uur sluit ik de oude medaibox aan volgens afspraak en kijk of deze wel reageert.


M.v.g,
PH57
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ok. Als Live-TV met de MBXL & dezelfde coax-kabel wel goed gaat en met de Next niet, dan is dat opvallend. Het kan in de connector van de Coax kabel zitten die bij omsteken net ff slechter of beter gaat zitten. Check this out.

Gr Han
PH57
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Ja dat was het euvel.
Is nu opgelost.

M.v.g,

PH57
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo iedereen! Helder probleem, met een heldere oplossing. Bedankt allemaal!

Let op: begin met CS. Niet met cs.

Dit was me echt nog nooit opgevallen! Ik heb intern feedback gegeven op de foutcode pagina. Het is wel handig wanneer hoofdletters geen belemmering zijn om snel de juiste info te krijgen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Het is wel handig wanneer hoofdletters geen belemmering zijn om snel de juiste info te krijgen.

Anne H Ziggo
Bekende luiheid of onbegrip van programmeurs. En slapende Managers en testers. Cs of cS zou ook moeten kunnen. Het is echt heel simpel. Je moet wel weten waarom dit nodig is en hoe je dit kunt aanpakken.

Vergelijkbaar: Postcode intikken, 06 nummer intikken met - spaties etc.
Ik heb altijd gezegd: het is voor mensen en het systeem moet volgen. Niet andersom.
Soms keken ze me aan en dachten: Daar heb je die idioot weer.
Dit gaat zowel over de essentie van systemen als over iets dat 'op zich' niks voorstelt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic