Mensen, Ik wacht ook al bijna een jaar op 2 extra Next boxen ?
Ik heb in februari 2019 de nieuwste 4G Koka kabels laten trekken door het hele huis naar alle slaapkamers, incl retour geschikte versterker etc, speciaal voor de komst van de next box. Zodat ik niet het gezeik had van dat het altijd aan de kabels lag...
In April de box gekregen met toezegging dat rond juli/augustus de extra box bij kon bestellen. Helaas waren we 3 weken op vakantie in augustus, en kon toen de extra box niet meer bestellen..! Heb elke week wel aan de phone gehangen, en elke keer hielden ze me aan het lijntje...
Nu bijna een jaar later, en nog steeds geen extra Next box. Van de week nog aan de phone gehangen ivm wat vragen wanneer ik de abbo moet opzeggen ivm 1 maand opzegtermijn...
Eindelijk een medewerker die gewoon zegt... meneer als die extra box voor u belangrijk is, dan kunt u beter over gaan naar KPN..! Want ook zij ziet de bui al hangen dat die extra Next box nog lang of misschien wel helemaal niet meer wordt geleverd, precies zoals met die XL extra boxen is gegaan...
Helaas weet ik precies wat jullie ook allemaal voelen... Gewoon in de zeik genomen door Ziggo. En elke keer weer... Toch blijven we er in trappen!
Maar dat gaat vanaf april veranderen, want loopt mijn contract af bij Ziggo..! Na 30 jaar vaste klant te zijn van kabel, ga ik toch maar eens een keer kijken naar glasvezel...
Ik ga over naar KPN...
Helaas gaat dat weer wat geld kosten, nieuwe UTP kabels laten trekken naar de woonkamer en 3 slaapkamers etc... Maar goed, kan wel in iedergeval 4 KPN Boxen krijgen zonder gedoe..!