gielrob

Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Wanneer ik een opname op de Next doorspoel valt het geluid soms weg, wie herkent dit?

Hier ook een probleem met afspelen. Bij opgenomen programma daarna afspelen vanaf begin gaat het goed, maar als je dan doorspoelt, dan valt regelmatig het geluid weg.
Ziggo Community is dit een bekend probleem
5 Reacties 5
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
gielrob Op deze manier is een opname terug kijken geen pretje kan ik me voorstellen! Ik heb je reactie vanuit een ander topic omgebouwd naar dit nieuwe topic. Ik heb ook in de lijst met issues gekeken. Het gaat (nog) niet om een bij ons bekende storing.

Van jou (maar ook anderen iedereen die hetzelfde probleem ervaren) ontvang ik in dit topic graag de volgende informatie:

  • Bij welke opnamen valt na doorspoelen het geluid weg? Ik zou graag een aantal voorbeelden ontvangen met zender, tijdstip en naam van de uitzending.
  • Gaat het bij hetzelfde item een volgende keer wel goed wanneer je het opnieuw afspeelt en doorspoelt?
gielrob
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Het is een opname van woensdag 12 juni. Rtl4 programma wat mijn vrouw kijkt obese opgenomen om 20.30 uur.

Als je verder kijkt krijg je melding 2217. Dan maar vanaf het begin. Maar waar ze was gebleven doorspoelen. Dan na enige tijd groot het geluid soms weg. Later steeds meer. Soms een vastloper. Fran maar weer uitzetten.


Nog niet bij andere programma's tegengekomen. Zodra ik die info heb meld ikk het
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Het lijkt erop dat er meer mis is met die opnamen (in onze systemen!) dan alleen geluid wat wegvalt. Dezelfde opname zorgt immers voor vastlopers en meer. De kans is groot dat het om een incident gaat. Op 12 juni zijn er meerdere opnamen in onze systemen mislukt door een technisch probleem, dat is bij ons bekend en er zijn maatregelen genomen. Een verkeerd opgenomen item is niet te herstellen, het moment om op te nemen is immers voorbij.

Mocht je dit regelmatig tegenkomen dan is er wel meer aan de hand! Ik laat het topic open om voorbeelden te verzamelen.
kingedward48

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

goedendag 

ik heb dit ook met de opname sbs6 van vandaag  dinsdag  15 juni  19.30 die geeft opeens na doorspoelen ook geen geluid  en trug spoelen kon toen ook niet 

heel vreemd heb dit niet eerder  gehad 

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @kingedward48! Zuur dat je hetzelfde probleem ervaart als eerder beschreven in dit topic. Dit topic dateert van twee jaar geleden en om die reden is het niet meer actueel wat hierin is besproken. Ik adviseer je daarom om bij terugkerende of aanhoudende problemen een eigen topic te starten en daarin alle informatie die je hebt met ons te delen. Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je de beste hulp bieden!

 

Een mooie dag gewenst 🙂

Uitgelicht topic