Vanaf 3 nov gaat het bij mij fout.
monteur geweest alles gemaakt, Top.
vanaf 19 nov begint het mis te gaan. Geen internet, bellen, wordt geregeld, krijg coulanceregeling. Top. Bij mijn eerste factuur is de korting te zien en ik kan nu gelijk fi1m (101-104) kijken.
niks kijken. Totaal niets te zien.
Bellen zou worden geregeld.
Niks, na 8x bellen zouden ze een monteur sturen.
Monteur belt dat hij niks voor mij kan doen aangezien het een software probleem is.
Krijg 26 dec mail dat mijn abonnement voor Fi1m is geregeld.
Dus niet. Vanaf 26 dec neemt mijn box niks meer op ook niet mijn geplande opnames.
Begin jan 2021 weer gebeld zouden één resetten. Komt allemaal goed. Gisteren kom ik er achter dat ik geen abonnement heb dat ik kan opnemen. Ook bestaande opnames kan ik niet meer kijken. Via messenger bericht gestuurd geen antwoord.
Vandaag gebeld ivm mijn probleem. Komt er nog een probleem bij. AL mijn opnames zijn weg. Heel erg aangezien er opnames staan van de WO2 over Indonesië Code CS8400
Nog erger, ik kan niet meer via de app naar Netflix.
Ik ben een trouwe betalende klant die elke maand €92,- betaal maar niks geleverd krijg.
Misschien willen ze mij kwijt als klant dan zijn ze goed op weg.
Coulance regeling zou hier zeker op zijn plaats zijn maar mij telefonisch contact zou ook helpen