1
Vraag
2
Reacties
Danny3112

Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Waar vind ik mijn opnamen op Media Next

Ik heb meerdere programma's opgenomen op de Media Next. Onder 'bewaard" zie ik maar 4 opnamen staan. Via spraakopdracht (opdracht ) vindt ik deze wel. Via de opdracht zoeken (vergrootglas) in hoofdmenu vindt ie niets. Is er een snellere manier om bij de opnamen te komen? bij de oude mediabox kon je de lijst opnamen snel via een knop benaderen. zie ik iets over het hoofd?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Danny3112
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ben er achter. de gele streep onder 'bewaard" moet staan gevolgd door Ok. Dan kom ik in de lijst van opnamen en geplande opnamen. bedank voor de reacties.

Bekijk in context

6 Reacties 6
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
Op het huisje drukken (van je next afstandsbediening) en dan naar opnames

Als je dan een serie hebt opgenomen, kan je daar op drukken en zie je alle afleveringen.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Haal de box eens even van de stroom (stekker eruit), is het daarna beter?
Danny3112
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik zie bij het huisje alleen de opties loepje/ TV&Replay/ Movies&Series/ Bewaard/ TV Aps/ tandwiel. Onder bewaard staat wel het submenu "Je opnames" maar deze toont maar 2 opnamen en dus niet de gehele lijst.

Stekker eruit helpt niets.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Kijk eens in de Ziggo Go App dan bij bewaard, zie je daar meer opname's staan.

Soms werkt dit wel.
togram31

Level 5
  • 54Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes
Kijk eens onder bewaard en dan bij verder kijken. Hier heb ik ook opnames terug gevonden. Wat mij ook is opgevallen dat de opnames bij het afspelen al een stukje in het programma begint. Ik kan het wel handmatig terug spoelen. Wellicht dat dit ook de oorzaak is .
Danny3112
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ben er achter. de gele streep onder 'bewaard" moet staan gevolgd door Ok. Dan kom ik in de lijst van opnamen en geplande opnamen. bedank voor de reacties.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic