Waar vind ik een radiozenderoverzicht van de Nextbox op papier?

• 14 september 2019
  • 4 Reacties
  • 134x Bekeken

Na het inspreken van "Radio" met de ingedrukte mic toets kom je in het radio menu. Waar kan ik een overzicht vinden op papier/scherm. Via de klantenservice al gevraagd, maar daar heerst "radiostilte". Graag ook een overzicht van de lokale zenders.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
"Waar vind ik een radiozenderoverzich van de Nextbox op papier?"
Nog nergens.
En van de lokale zenders wordt het nog wat lastiger met alle verschillende regio's.

Hopelijk brengt de toekomst wat meer duidelijkheid.
Het viel mij namelijk op dat onze lokale zender zonder bericht naar of de zender of ergens op internet aangekondigd/vermeld is/wordt. Plots zaten wij (ik ben medewerker van dit station) op een andere plaats. Toch wel een beetje knullig van Ziggo. De klantenservice heeft na 10 dagen ook nog niet gereageerd ................
Reputatie 7
@GBruin Er staat online een printbare versie: https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/ziggo/entertainment/pdf/zenderoverzicht/2019_08_ziggo_radio_zenderoverzicht_digitaal.pdf Heb je hier misschien iets aan?
Dank, echter /...........Daar heb je dus als NEXT box gebruiker niks aan. Dit lijstje is voor de oude Horizon box.
Voor de NEXT box moet je met ingedrukte knop "radio" inspreken en dan helemaal naar beneden gaan voor de lokale zenders. En daarvan is kennelijk nergens een lijstje van. Te meer dat wij eerst op 107 zaten en nu op 108 zonder enige berichtgeving van Ziggo, ook niet naar het station. Méér dan slordig ..........