xsjlo

Level 1
  • 611Posts
  • 4Oplossingen
  • 4Likes

Volume-knop op de afstandsbediening van de Mediabox Next werkt niet meer

Hallo allemaal,

 

Gisterenavond, leek wel of de afstandbediening was vastgelopen want hij reageerde nergens meer op.

De box uitgezet en weer aangezet, helaas werkte niet,  toen de batterijen eruit gehaald, en het werkte weer, op de volumeknop na.

Box een fabrieksherstel herstelgegeven, en nog geen oplossing,opnieuw koppelen werkte ook niet, wat kan ik nog meer testen.

Update: afstandbediening van schoonouders werkt wel goed op onze box. Zal onze defect zijn?

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
xsjlo
Topicstarter
Level 1
  • 611Posts
  • 4Oplossingen
  • 4Likes

Even via social media gedaan, en krijg een nieuwe afstandbediening, topic kan dicht  @Cecilia Ziggo 

Bekijk in context

GeorGio

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert dank voor je antwoord,. Dat had ik al geprobeerd en deed het niet. Was ook nadat er nwe batterijen in waren gegaan en dat ging altijd goed. Maar...: batterijen eruit, paar minuten wachten. Afstandsbediening vlak bij de media box houden en dan de batterijen er weer in. En het werkt weer! Dank voor het meedenken. Mvg Georgio

Bekijk in context

9 Reacties 9
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemorgen @xsjlo!

Een afstandsbediening die nergens op reageert is behoorlijk onhandig! Je bent in ieder geval zelf al goed aan de slag gegaan, super! Ik begrijp dat je de batterijen er al even hebt uitgehaald en erna er weer in hebt gedaan. Wat gebeurt er als je de batterijen vervangt voor een stel nieuwe batterijen? Lukt het koppelen van de afstandsbediening van de Mediabox Next aan je televisie dan wel met behulp van deze stappen? We horen graag of je dan weer het volume kunt bedienen.  

xsjlo
Topicstarter
Level 1
  • 611Posts
  • 4Oplossingen
  • 4Likes

Goedemiddag @Cecilia Ziggo , alleen de volume wil niet, ook het herkoppelen werkt niet .

Als ik de afstandbediening van mijn schoonouders even ophaal (4 deuren verder) werkt het wel. Erg vreemd. Nieuwe batterijen helpen helaas niet. 

xsjlo
Topicstarter
Level 1
  • 611Posts
  • 4Oplossingen
  • 4Likes

Even via social media gedaan, en krijg een nieuwe afstandbediening, topic kan dicht  @Cecilia Ziggo 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @xsjlo 

Ik neem het even over van Cecilia vandaag. Goed dat er een nieuwe afstandsbediening onderweg is. Bedankt voor je terugkoppeling!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

@xsjlo , werkt alles weer met de nieuwe bediening? 🙂 

xsjlo
Topicstarter
Level 1
  • 611Posts
  • 4Oplossingen
  • 4Likes
Lycke Ziggo wrote:

@xsjlo , werkt alles weer met de nieuwe bediening? 🙂 

@Lycke Ziggo  yes alles werkt weer naar behoren 🙂

GeorGio

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedendag heb bovenstaand probleem gekregen, nadat de batterijen van de afstandsbediening zijn vervangen.

 

volume weergave staat goed, mediabox opnieuw opgestart en modem ook. Nog tips?

alvast bedankt

mvg

George

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
GeorGio

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert dank voor je antwoord,. Dat had ik al geprobeerd en deed het niet. Was ook nadat er nwe batterijen in waren gegaan en dat ging altijd goed. Maar...: batterijen eruit, paar minuten wachten. Afstandsbediening vlak bij de media box houden en dan de batterijen er weer in. En het werkt weer! Dank voor het meedenken. Mvg Georgio

Uitgelicht topic