Beantwoord

Volume-aanduiding op scherm verdwenen na update

• 23 juli 2019
  • 4 reacties
  • 344 keer bekeken

Hallo,
Na de update naar 4.17 mis ik de volume aanduiding die eerder links onder in het tv scherm werd weergegeven.
Hie krijg ik deze weer terug in beeld?
icon

Best beantwoord door Pefrikemi 23 juli 2019, 18:46

Even zoeken en vond een eerder topic.
beantwoord door Horza
ik heb nu bij instelingen /beeld en geluid / van audio systeem aangepast naar geluid van tv en nu bedien ik me audio weer via tv en zie ik dus ook weer balkje.

Dit aangepast en heb weer de volumeaanduiding in beeld.q
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +27
Aangezien de Next zelf geen volumeregeling heeft komt die aanduiding van je TV of geluidsinstallatie. Kijk daar eens in de instellingen.
De hoogte van het volume wat op het scherm werd weergegeven kwam niet overeen met wat op het display van de versterker stond. Bovendien heb ik aan tv instellingen niets veranderd. De update van de mediabox heeft plaats gevonden tijden mijn vakantie. Bij terugkeer was het dus niet meer op het scherm te zien, moet volgens mij dus echt door de update van de mediabox zijn gekomen. De versterker staat niet op internet aangesloten, die heeft geen update gehad. En de tv ook niet.
Even zoeken en vond een eerder topic.
beantwoord door Horza
ik heb nu bij instelingen /beeld en geluid / van audio systeem aangepast naar geluid van tv en nu bedien ik me audio weer via tv en zie ik dus ook weer balkje.

Dit aangepast en heb weer de volumeaanduiding in beeld.q
Reputatie 6
Badge +8

Welk merk/type tv heb je? Waarschijnlijk ligt de oplossing bij Anynet/Easylink/Bravia Sync of andere benamingen voor HDMI-CEC.

Update: Excuses, het probleem is al opgelost!