Sarah2014

Level 4
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Verwijderen lijst 'Verder kijken' Mediabox Next

Wij hebben sinds gisteren een nieuwe Next box.
Beter beeld, prima afmeting, maar toch een paar vragen, waar de helpdesk van Ziggo ook geen raad mee wist; wel geprobeerd trouwens.

Het lukt ons niet om teruggekeken programma's en opgenomen en gekeken programma's te verwijderen uit de bewaarlijst.
De dame van de helpdesk lukte het op afstand bij haar wel, maar zij wist geen oplossing voor ons niet te verwijderen programma's.
Sterker nog de door haar teruggekeken programma's werden zelfs niet in de bewaarlijst vermeld/te vinden.

Graag weer jullie deskundigheid.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Er zijn verschillende opties die ik graag voor de leesbaarheid van dit topic uiteen wil zetten:

Opnames
Kijklijst
Verder kijken

Opnames
Zowel de reeds opgenomen als de geplande opnames kun je via de Mediabox Next en de Ziggo GO beheren.

Kijklijst
In deze sectie kun je TV programma’s, series en films vinden die je aan je persoonlijke kijklijst hebt toegevoegd. Maak dus je eigen kijklijst! Deze lijst beheer via de Mediabox Next en de Ziggo GO.

Verder kijken
Kijk je een aflevering, programma of film niet in één keer af? Dan komt deze in de persoonlijke map Verder kijken te staan zolang het programma beschikbaar is. Deze lijst beheer je via Ziggo GO.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo Sarah,

Probeer je de programma's op de Next , of in de ZiggoGo app te verwijderen ?
In de ZiggoGo app kun je de verwijderen opname naar links schuiven om te verwijderen, of de opname selecteren, dan op de rode stip drukken en een keuze maken.
Heb nu geen Next bij de hand, maar ik schat zo in dat dit hetzelfde gaat. Opname selecteren, en dan kiezen voor verwijderen.
Sarah2014
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Met de Ziggo Go app is het wel gelukt, maar met de Next niet.
Het vreemde is, dat de teruggekeken programma's daar óók in worden opgeslagen.

Groet Sarah
Technodad

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het lukt hier ook niet, lijkt me een puntje voir een volgende software update
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Sarah2014 ,

Met betrekking tot de “Bewaard” lijst, die wordt niet ‘ook’ in de app opgeslagen, het is één en dezelfde lijst in de app en op de next, gekoppeld aan je account.

Op de Next kun je -wel- opgenomen programma’s verwijderen. Selecteer de opname, en kies verwijder opname :




Op de Next kun je -niet- programma’s uit de lijst verder kijken verwijderen.

We wachten op de moderator ?
Sarah2014
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Duidelijk verhaal, zeer bedankt.
Het lukt idd om opgenomen programma's te verwijderen.
De teruggekeken programma's gaan via de Ziggo Go app.

Mvg. Sarah
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Er zijn verschillende opties die ik graag voor de leesbaarheid van dit topic uiteen wil zetten:

Opnames
Kijklijst
Verder kijken

Opnames
Zowel de reeds opgenomen als de geplande opnames kun je via de Mediabox Next en de Ziggo GO beheren.

Kijklijst
In deze sectie kun je TV programma’s, series en films vinden die je aan je persoonlijke kijklijst hebt toegevoegd. Maak dus je eigen kijklijst! Deze lijst beheer via de Mediabox Next en de Ziggo GO.

Verder kijken
Kijk je een aflevering, programma of film niet in één keer af? Dan komt deze in de persoonlijke map Verder kijken te staan zolang het programma beschikbaar is. Deze lijst beheer je via Ziggo GO.
Sarah2014
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Bedankt Sander, maar ik blijf het vreemd vinden, dag er kets wat je niet afkijkt, via een ander apparaaf moet verwijderen.
San48

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat er sommige programma's bewaard worden in de verder kijken lijst vind ik bloed irrirant. Je kan het alleen verwijderen met de Ziggo Go app. Soms kijk ik het journaal terug en wordt het ook bewaard in die lijst waar ik helemaal niet op zit te wachten. Ook bij opname van GTST wordt het zelfs na verwijderen van de opname alsnog bewaard in die lijst. Ik denk omdat het ook op RTL Lounge komt. Ik vind het een vervelende eigenschap van deze Next box en hoop dat er iets aan gedaan wordt. Wanneer je een serie kijkt en de volgende aflevering staat in die lijst dan is dat wel handig. Verder hoeft het voor mij niet.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@San48 Dit oude topic is allang niet meer relevant.

 

Items verwijderen gaat makkelijk via de knop met de drie puntjes.

San48

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de tip

Uitgelicht topic