1
Vraag
2
Reacties
Florijnstraat61

Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Verspringing 4K beeld

Hoihoi, ik heb een probleem omtrend de nextbox. Op 4k laat het beeld veel verspringing in helderheid en scherpte zien. Dit met interval van ongeveer 3 sekonden. Op 1080 gebeurt dit niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Hier zijn de topic's over de Next en Slecht Beeld en deze gaan niet allemaal over Netflix.

Zoals Steefb aangeeft er zijn er genoeg alleen even de zoekbalk gebruiken :slight_smile:

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Er zijn al tig topics met slecht beeld op 4k next, probeer daar eens aan te haken.
Florijnstraat61
Topicstarter
Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dat gaat zogoed als allemaal over netflix. Ik heb het over de gewone tv zenders
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Hier zijn de topic's over de Next en Slecht Beeld en deze gaan niet allemaal over Netflix.

Zoals Steefb aangeeft er zijn er genoeg alleen even de zoekbalk gebruiken :slight_smile:
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi Florijnstraat61 ,

Wat ontzettend ergerlijk dat je zoveel problemen nog ervaart met het 4K beeld. Goed dat je aan de bel trekt, want ik kan mij voorstellen dat des te langer je hier last van hebt, des te frustrerender het wordt.

Zoals Steefb en Dave- laten weten ben je hierin niet de enige en wordt het probleem in meerdere topics aangehaald. Als je de tips die in die topics gegeven zijn uitprobeert, kom je er dan uit? Zo niet, plaats dan in 1 van die topics een reactie met de resultaten zodat je verder geholpen kunt worden :wink:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic