Ik heb een Samsung UE40NU7190 4K tv nu verspringen steeds de kleuren in het beeld dat gebeurt alleen met de ziggo next box via ps4 niet
weet iemand hier meschien een oplossing voor ik heb de tv al paar keer gerest maar helaas werk dat niet en de box ook
Best beantwoord door Anne B Ziggo
Bedankt voor de nieuwe voorbeelden. Graag vul ik het ticket aan met zoveel mogelijk concrete voorbeelden en informatie. Zoals het nu lijkt is het dus bij Replay/recordings/pauzeren. Het probleem is eigenlijk tweeledig, het (replay/opname/gepauzeerde) programma speelt soms op een lage resolutie/bitrate af terwijl de diagnose van de box wel aangeeft dat er genoeg bandbreedte is. En als tweede dat er een kleurverschil is te zien in de bitrate profielen. Dus als de het programma van een lage naar een hoge bitrate schakelt (of andersom) zie je een kleurverschil wat voornamelijk zichtbaar is in de gezichten.
Ik hoor graag of jullie je kunnen vinden in dit storingsbeeld en of jullie nog aanvullingen hebben. Daarnaast ontvang ik nog steeds concrete voorbeelden, bijvoorbeeld: Ik keek DWDD terug op 9 september en om 21:04 wisselden de kleuren in de gezichten vaak.
Alvast bedankt.