Beantwoord

verlichting afstandsbediening next box

• 4 juli 2019
  • 46 Reacties
  • 4612x Bekeken

Reputatie 1
Ik zou het prettig vinden als de verlichting langer zou branden. Is dat in te stellen?
icon

Best beantwoord door Jan F. 4 juli 2019, 22:36

Nee, dat is niet in te stellen.
Bekijk origineel

46 Reacties

Reputatie 2
Badge

Langer laten branden aub, nu heb je er niets aan.

Ik zou ook wel eens willen weten wanneer hij precies aangaat aangezien ik hem vaak zat oppak en dat het lampje dan niet aangaat. 

Reputatie 7
Badge +35
Lycke Ziggo schreef hier op deze pagina: "De uiteindelijke testgroep heeft uit duizenden mensen bestaan."
@Lycke Ziggo hoe groot is die test groep? Uit verschillende reacties vanuit Ziggo over bv de ab en de pincode bij 18+ maak ik op dat die testers veel besloten hebben en nu alle klanten het daar mee moeten doen of Ziggo moet besluiten dit aan te passen. Toch grappig als de testers misschien met 100 man/vrouw zijn en zij dus besloten hebben voor inmiddels 160000 Next klanten want "de meerderheid vond dat het lampje kort moet branden en de pincode op 18+ elke 15 min ingevuld moet worden"

Vraag me dit ook al af.. Al jaren lang geef ik aan graag gebruik te willen maken van de test mogelijkheden...ben redelijk kritisch en veel eisend merk ik met ons tv kijk gebruik.

ook was het eerste wat me opviel de korte brandtijd van de remote bij oppakken. ik had bijna mijn Harmony 1100 opgeborgen........
Reputatie 7
Badge +28
Als je de afstandsbediening dan een keer extra schudt, gaan de lampjes weer branden. (Tussentijdse) "oplossing"? 🙂
verlichting...top!
zoals hij nu is...gemiste kans!
Kan hij net zo goed uit, als je de ab goed en wel in je handen hebt is het alweer uit dus totaal niet bruikbaar.
Reputatie 2
Badge +1
Wat een reacties om de verlichting van de de AB.
Er zijn echt wel urgentere zaken dan de verlichting van de AB
waar Ziggo naar moet kijken!

Op deze manier is het toch nooit goed? We krijgen een leuke extra feature
die op de oudere AB's niet zat, prima toch.
Dat hier in de loop van de tijd nog wat aan gesleuteld wordt, soit.

Lycke geeft aan de wens door te zetten, dan is het toch klaar?
Of moet de "directeur fancy features van de Next van Liberty Global" hier zijn goedkeuring komen geven in dit topic?
Heel graag een sec of 5.
Reputatie 5
Badge +2
Zal ik mijn mening alvast geven. Van mij mag de verlichting er helemaal af.
😎
Reputatie 7
Badge +26
Zal ik mijn mening alvast geven. Van mij mag de verlichting er helemaal af.
Reputatie 7
Badge +35
@Donald D. schreef: "Maar wat ik echt niet begrijp is dat een panelonderzoek met een dusdanige slechte uitkomst klakkeloos wordt overgenomen"

Een "dusdanige slechte uitkomst" is nu de conclusie die nu hier door één of een paar man wordt getrokken, vanuit hun visie?
Terwijl "De uiteindelijke testgroep heeft uit duizenden mensen bestaan."

Als je een paar honderd medestanders krijgt, dan heb je mogelijk een punt waar nog eens naar gekeken gaat worden.
Reputatie 1
Natuurlijk is er een eindverantwoordelijke.
Maar wat ik echt niet begrijp is dat een panelonderzoek met een dusdanige slechte uitkomst klakkeloos wordt overgenomen😳
Wie heeft dit nu laten gebeuren? Dat was mijn vraag.
Consumentenonderzoek is leuk maar laat de uitkomst daarvan aub niet alleen het beleid bepalen.

Laat deze discussie nu voor wat hij is. Hoop alleen dat deze fout op korte termijn wordt hersteld.

vr.gr.
Donald D.
Reputatie 5
Badge +2
@Donald D. . Ik snap niet goed wat je wilt. Er is niet 1 persoon die bepaald hoe of wat. We verzamelen suggesties/feedback van klanten en er zal door verschillende partijen gekeken worden naar deze suggesties en bepaald worden of dit wel of niet geïmplementeerd wordt of niet. Ik begrijp dat je wilt horen "ja, we gaan het veranderen en wel per ***datum***". Maar dergelijke antwoorden/keuzes zijn er nu gewoonweg nog niet.

Ik denk dat dit nergens helemaal zo werkt. ("verschillende partijen kijken"). Zonder een eindverantwoordelijke (partij) kom je nooit tot beleidsmatig goedebeslissingen. Ook bij Ziggo is dat zo. De vraag is wie is dat?
Reputatie 4
Badge +5
Misschien zou een vragenlijst aan huidige gebruikers eens interessant kunnen zijn. Wat vindt u leuk aan de box?, wat niet?, wat te verbeteren?, zou u deze opties willen ja/nee etc?
Reputatie 7
@Arnold1310 . De uiteindelijke testgroep heeft uit duizenden mensen bestaan. Hoe groot de groep is waar dit aan gevraagd is, weet ik zo niet. En ik denk dat het met testen altijd zo zal werken, toch? Een kleinere groep test en geeft feedback. Als uiteindelijk bij de grotere groep de wens anders te zijn, kan hier altijd nog op ingespeeld worden.

@Donald D. . Ik snap niet goed wat je wilt. Er is niet 1 persoon die bepaald hoe of wat. We verzamelen suggesties/feedback van klanten en er zal door verschillende partijen gekeken worden naar deze suggesties en bepaald worden of dit wel of niet geïmplementeerd wordt of niet. Ik begrijp dat je wilt horen "ja, we gaan het veranderen en wel per ***datum***". Maar dergelijke antwoorden/keuzes zijn er nu gewoonweg nog niet.
Reputatie 1
@Lycke:
Dank voor je reactie Lycke. Ik begrijp dat jij het niet kunt bepalen. Is het mogelijk dat de persoon reageert die het dan wel voor het zeggen heeft?
Mensen verschuilen zich in dit soort situaties te vaak achter hun organisatie. Laat de verantwoordelijke persoon dan eens naar voren komen en ons duidelijkheid geven. Op deze manier blijven we maar om de pot draaien. Ben benieuwd naar de reactie.
vr.gr.
Donald D.
Reputatie 4
Badge +5
@Lycke Ziggo hoe groot is die test groep? Uit verschillende reacties vanuit Ziggo over bv de ab en de pincode bij 18+ maak ik op dat die testers veel besloten hebben en nu alle klanten het daar mee moeten doen of Ziggo moet besluiten dit aan te passen. Toch grappig als de testers misschien met 100 man/vrouw zijn en zij dus besloten hebben voor inmiddels 160000 Next klanten want "de meerderheid vond dat het lampje kort moet branden en de pincode op 18+ elke 15 min ingevuld moet worden"
Reputatie 7
Het is aan te passen; zoals gezegd was het eerder ook anders. Toen is het naar aanleiding van feedback weer korter gezet. Ik heb nu doorgezet dat er een groep klanten is die het graag toch weer langer zou willen hebben.
Of dit echter weer aangepast gaat worden, is een tweede. Dat weet ik op dit moment niet, helaas. Ik ben niet degene die bepaald wat er wel/niet aangepast gaat worden.

@pietrucci . Ik denk dat ik in dit geval het beste antwoord geselecteerd is. Hoe kort door de bocht ook; dit is momenteel wel het antwoord. Als iemand dus enkel wil weten of het op dit moment mogelijk is de licht-periode te verlengen, dan is het antwoord "nee".
Badge +6
Los van het feit zelf, dit is uiteraard door de fabrikant wel te maken echter, dan moeten alle tot nu toe in gebruik zijnde AB's omgewisseld worden. Plus de nog klaar liggende. Dit zal dus niet 1,2,3 gebeuren.

Waarom denk je dat? Het zou best eens kunnen dat dit via een software update op te lossen is namelijk.
Reputatie 6
Badge +10
Los van het feit zelf, dit is uiteraard door de fabrikant wel te maken echter, dan moeten alle tot nu toe in gebruik zijnde AB's omgewisseld worden. Plus de nog klaar liggende. Dit zal dus niet 1,2,3 gebeuren.
Reputatie 5
Badge +2
Wie bepaalt eigenlijk het beste antwoord?
Ik vind dit in dit geval een heel slecht antwoord. Boem, kan niet.
Reputatie 1
@Evert. Dat begreep ik ook. Maar wat ik graag wil horen is dat er ook daadwerkelijk iets aan gedaan wordt.
Dit is zo’n reactie van; “het ligt de week” “ U hoort nog van ons”etc.,
en dan hoor je helemaal niets meer. Dus ik had de zaak graag wat concreter.
  1. wordt er überhaupt iets aan gedaan?
  2. wanneer kunnen wij resultaat verwachten.
Dat is toch niet teveel gevraagd.
‘Niet lullen maar poetsen” zij wijlen mijn vader. God hebbe zijn ziel.

vr.gr.
Donald D.
Badge +6

Ja leuk die lampjes lang aan, en iedere week nieuwe batterijen erin doen.

Wat een onzinnige reactie.

a) je weet niet eens hoelang de lampjes eerst aanbleven waardoor de batterijen snel leeg waren
b) je weet niet wat in dit geval snel leeg gaan is. Week? Maand? Maanden? Jaar?

En er is altijd een goed gemiddelde te vinden tussen de eerste instelling (lang aan) en de huidige (kort), waardoor het verbruik vd batterij niet opweegt tegen het gemak van een verlichte AB.

En een hele mooie oplossing werd ook aangedragen hier: zelf bepalen wat je wil: kort aan, langer aan, helemaal uit.
Reputatie 2
Ja leuk die lampjes lang aan, en iedere week nieuwe batterijen erin doen.
Badge +6
+1

Het langer laten branden van de verlichting op de afstandsbediening lijkt mij ook heel handig. Gaat nu net te snel uit.
Reputatie 7
Badge +28
@Donald D. De wens, te lezen in dit topic, om de verlichting van de afstandsbediening langer te laten duren. Die zet ze door naar de ontwikkelaars van de box.

Reageer