1
Vraag
2
Reacties
J van E

Level 1
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Verder kijken op ander apparaat

Heb net de Next geïnstalleerd. Werkt allemaal prima tot zover. Die profielen zijn erg handig. Teletekst sucks. Maar goed, wat ik wilde vragen: ik had begrepen dat als ik op mijn tv bijvoorbeeld NPO 1 zit te kijken en ik pauzeer ‘m, dat ik dan op mijn iPad verder kan kijken. Dus de app op de iPad zou dan weten, als ik in hetzelfde profiel zit, welke zender ik aan het kijken was en waar ‘ie gepauzeerd was. Dacht ik dus... Of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik zie wel dat ik een film uit Movies & series verder kan kijken via mijn profiel maar dit is wat anders.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Volgens mij werkt het 'verder kijken' alleen bij uitgesteld (replay) en bij opnames.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Volgens mij werkt het 'verder kijken' alleen bij uitgesteld (replay) en bij opnames.
J van E
Topicstarter
Level 1
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ah... oké... dat lijkt me logisch: het verder kijken van live tv leek me wel handig soms. Maar mss heb ik het verkeerd begrepen. Moet wel zeggen dat het super is dat ik nu opnames overal kan bekijken en niet alleen maar via de Horizon box op tv! Dat is echt wel handig! Ik nam zonet iets op op RTL4 dat bijna was afgelopen en vervolgens kon ik het meteen vanaf het begin bekijken op mijn iPad! Ik had ook Replay kunnen gebruiken maar dan kan je de reclames niet doorspoelen. Handig allemaal.

Nu ik toch bezig ben: ik las volgens mij ook ergens dat je tot een paar dagen terug programma’s nog kan opnemen, zodat ze dus alsnog bij je opnames komen te staan. Dat is dus handiger dan Replay. Maar ook dat lukt me niet. Had ik mss ook verkeerd begrepen...? 😉
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Op de Next kun je een week terugkijken (zie de gids) maar deze kun je niet met terugwerkende kracht opnemen.

Misschien is het mogelijk om een programma een paar minuten later af te spelen vanaf het begin en dat je dan wel verder kunt kijken op een ander apparaat.
J van E
Topicstarter
Level 1
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ok, thanks! Ik zie trouwens nu net dat ik het in de folder van Ziggo had gelezen over het verder kijken en dat erachter staat dat dit niet geldt voor live tv. 😉 My bad.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
J van E Zo te lezen ben u een fervent liefhebber van teletekst. Verwijdert u het deksel met oranje Ziggo logo op de afstandsbediening eens voorzichtig en laat u verrassen.
J van E
Topicstarter
Level 1
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ha, ja, die tip had ik elders al gezien. 😉 Ik hou mijn afstandsbediening liever heel. En bovendien vind ik het geheugen en subpagina’s een stuk belangrijker dan de gekleurde knopjes. 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic