Beantwoord

verder kijken onmogelijk op mediabox Next

• 25 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 491 keer bekeken

heel irritant dat verder kijken onmogelijk is op de media next. Niet alleen de reclames doorspoelen kon op de xl niet maar op de next als je een oude uitzending kijkt en je stopt moet je helemaal opnieuw beginnen met kijken en kan je niet doorspoelen waar je bent gebleven!
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 5 september 2019, 10:15

Hey @youtubekijker . Welkom hier!
Ik zie dit bericht nu pas en wil hier toch nog wel even op reageren. Verder kijken kan namelijk juist wel! Onder het kopje "bewaard" en dan "verder kijken"

Het klopt dat je Ziggo Replay niet kunt doorspoelen, maar verder kijken waar je was moet zeker wel kunnen ^^. Ook wanneer je het niet opgenomen hebt.

Bijvoorbeeld; ik besluit nu om Lingo te kijken, maar heb het niet opgenomen. Dus ik kijk via Ziggo replay. En ja, dan moet ik dus eerst een stukje van het programma ervoor kijken voor de uitzending begint. Irritant, maar zo was het bij de Mediabox XL toch ook altijd al. Na 25 minuten kijken besluit ik iets anders te gaan doen, maar morgen wil ik alsnog de uitzending afkijken. Dan ga ik naar "bewaard - verder kijken" en kan ik de uitzending gewoon verder kijken waar ik was 🙂.

Is dit wat je bedoelde/zocht?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

@youtubekijker Met replay op de commerciële zenders is het altijd het één of het ander wat niet doorgespoeld kan worden.
Er was inmiddels een systeem wat het programma doorspoelen toestond, maar de reclames niet en dat werkte niet vlekkeloos, maar komt wel weer terug, dus nu kun je nu even niets doorspoelen zoals voorheen.
Deze regels komen van de commerciële omroepen en Ziggo moet zich hier aan houden, zij geven door zoals de zenders dit willen hebben.

Maar wat als je de programma's die je wilt bekijken bewaard?
Je hebt 400 zuivere programma uren, de voorlooptijd en nalooptijd tellen niet mee.
Dan is alles door te spoelen.
Ook als een programma al een tijdje loopt, bewaar het en ga via bewaard naar het programma en je kunt doorspoelen.
klopt, bewaarde programma' s doorspoelen lukt wel maar dan moet je altijd alles wat je wil zien van te voren al weten dat je het wil zien en dus opnemen. Het gaat er bij mij niet in dat ik op de media XL wel kon doorspoelen naar waar ik was gebleven of " verder gaan" (behalve de reclames dat snap ik wel) maar op een "verbeterd" system ineens niet meer. Helemaal alles opnieuw moeten kijken vanaf het begin is nog primitiever dan de ouderwetse videorecorder!😆😆
Ooit kon je wel doorspoelen, maar de commerciëlen hebben inmiddels andere voorwaarden en dat zal overal gaan komen, lijkt me.
Reputatie 7
Hey @youtubekijker . Welkom hier!
Ik zie dit bericht nu pas en wil hier toch nog wel even op reageren. Verder kijken kan namelijk juist wel! Onder het kopje "bewaard" en dan "verder kijken"

Het klopt dat je Ziggo Replay niet kunt doorspoelen, maar verder kijken waar je was moet zeker wel kunnen ^^. Ook wanneer je het niet opgenomen hebt.

Bijvoorbeeld; ik besluit nu om Lingo te kijken, maar heb het niet opgenomen. Dus ik kijk via Ziggo replay. En ja, dan moet ik dus eerst een stukje van het programma ervoor kijken voor de uitzending begint. Irritant, maar zo was het bij de Mediabox XL toch ook altijd al. Na 25 minuten kijken besluit ik iets anders te gaan doen, maar morgen wil ik alsnog de uitzending afkijken. Dan ga ik naar "bewaard - verder kijken" en kan ik de uitzending gewoon verder kijken waar ik was 🙂.

Is dit wat je bedoelde/zocht?