Verder kijken

• 17 juni 2019
  • 29 Reacties
  • 493x Bekeken

Toon eerste bericht

29 Reacties

Reputatie 3
Badge
@Anne H Ziggo Zoals ik hier boven schrijf heb ik gisteren ontzettend veel opnames gedaan waar ik maar 2 niet verder konden kijken,waar ik me zeer over verbaasde,was gisterenavond een goede avond
Reputatie 7
Badge +26

@Steefb jij geeft aan dat je de problemen herkend. Heb jij de box ook via wifi aangesloten?

Ik gaf al aan dat dit bij programma's gebeurt die dicht bij of over de geplande eind of begintijd zijn.
Maar ook sporadisch middenin. Ik heb het idee dat ik dan via veel menu's naar een "live" uitzending ben gegaan.
(bv bewaard > tv gids > instellingen of zoiets), maar ik kan het niet reproduceren.
Ik heb geen wifi.
Wij hebben exact hetzelfde probleem. Alle opnames kunnen we alleen vanaf het begin starten als we de opname verlaten hebben. Er zit niets anders op dan door te spoelen naar het punt waar je gebleven bent. We missen altijd de optie "kijken vanaf waar je gebleven bent".

We hebben de mediabox via UTP aangesloten. Kwaliteit coax signaal hoog en internetverbinding uitstekend (UHD). Dus daar ligt het zeker niet aan.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, dit is zeer irritant natuurlijk.

Gr Dennis
Reputatie 7
Hallo @denlob welkom op de Community. Het is zeker vervelend om elke keer te moeten spoelen. Volgens mij gaat dat spoelen vervolgens wel vlot. Het lijkt mij het meest vervelende dat je bij alles zelf moet onthouden op welk tijdstip je was. Dat is niet te doen.

Helaas is er nog geen kant en klare oplossing. We zijn er hier nog niet uit waar het probleem precies vandaan komt, dan willen we het wel oplossen maar is er letterlijk gen beginnen aan. Zodra wij in het topic meer eigenschappen ontdekt hebben ga ik er werk van maken.

Fijn dat je aangeeft dat je box via UTP is aangesloten, dan is dat maar uitgesloten. Je geeft aan dat je het altijd bij alle opnamen hebt. Ik heb de volgende vragen voor je:

• Zie je in het opname overzicht wel het mini voortgangsbalkje bij items die je nog niet volledig hebt bekeken?
  • Zou je eens een paar foto's kunnen maken van de stappen die je doorloopt? Dan kunnen we precies meekijken met wat jij ervaart.
  • Probeer als eerste een reset naar fabrieksinstellingen, er is kans dat het dan weer werkt.
Wanneer je een opname afspeelt zie je in de voortgangsbalk onderin 2 kleine onderbrekingen. Die geven de extra opname tijd (5 minuten van te voren en 15 minuten na de tijd) aan. In die extra tijden gaat het systeem ervan uit dat je of nog niet begonnen bent met kijken, of het al helemaal gezien hebt. Alleen in het deel op de voortgangsbalk tussen de 2 onderbrekingen krijg je bij pauzeren de optie om verder te kijken. Zou dat ermee te maken kunnen hebben? Dit zien we ook al snel op je foto's.

Reageer