Verwijderd account
Niet van toepassing

Topics verdwijnen door submitted naar mods? (Spamfilter)

jawel mensen al 2 topics liggen nu bij de mods wat gebeurd er je maakt een topic plaats hem prima. Maar dan wil je hem meermalen bewerken en plaatsen foetsie submitted. Net 1 topic willen plaatsen gaat goed geplaatst. Nu komt 1 maal jeetje 1 maal bewerkt plaatsen foetsie weg submitted. Nee ligt niet aan vpn gebruik. Wordt hier spuugzat van doe ik iets verkeerds of ligt het aan het software van deze community cq systeem. Op deze manier krijgen mods het heel erg druk als dit fenomeen ook door andere wordt gedeeld. Ben een newbie maar dit kan echt niet maak het klantvriendelijker.

Dus nogmaals spoedig mijn topics terug plaatsen aub en verbeter de submitting. Kan dit niet door omstandigheden of ze zijn helemaal weg in het systeem. Dan is het doei doei ga wel weer naar Chelloo.com 1 nadeel weinig Ziggo mods reacties spaarzaam. Wil dol graag helpen met positieve en verbeterpunten Mediabox Next maar op deze manier echt niet heb geduld maar na twee keer al houdt het op. Dus alstublieft verbeter dus de submitting. Idee misschien submitting niet meer mogelijk maken. Verdwijn topics achteraf die niet voldoen aan de voorwaarden van dit forum.
141 Reacties 141
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Omdat dit nu de 2e keer is ga ik het voorleggen bij de moderators, dan kunnen ze dit morgen oppakken en krijg je bericht.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Bedankt Dave in totaal 3 keer al. Eentje terug geplaatst 2 liggen er nog ergens bij de mods of community systeem.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik heb gemeld 2 topic's maar ze kunnen dit zien en je hoort het morgen wel even, kijk 1 kan je nog zoiets hebben van oke oke, maar 2 en nu 3 dat moet even gemeld worden.

Hoop morgen meer duidelijkheid, dan zijn de moderators in volle sterkte aanwezig en ik hou het in de gaten dit topic.
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes
Dave- wrote:
Ik heb gemeld 2 topic's maar ze kunnen dit zien en je hoort het morgen wel even, kijk 1 kan je nog zoiets hebben van oke oke, maar 2 en nu 3 dat moet even gemeld worden.

Hoop morgen meer duidelijkheid, dan zijn de moderators in volle sterkte aanwezig en ik hou het in de gaten dit topic.

Ik heb dit twee keer gehad de laatste maand. Wist niet wat er gebeurde. Nooit eerder last van gehad. Dacht dat ik iets fouts had geschreven wat niet door de beugel kon. Is wel steeds goed gekomen.

Gebeurde steeds als je 3x of vaker je bericht edit.

Laatste tijd ook vaak een email link naar het forum die na openen of 3 pagina's terug gaat of op een lege pagina komt waar je vooruit naar dezelfde kunt of 1terug. 1 terug helpt. Maar dan kom je boven aan de pagina en moet je weer een eind naar onderen scrollen om bij het bericht te komen.

Het forum lijkt een beetje overbelast.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
bloemen64 De Moderators en ik en nog een paar andere weten waar het aan ligt en inderdaad de belasting van het forum is behoorlijk maar er worden ook achter de schermen steeds update's uitgevoerd zonder dat dit effect heeft op de voorgrond.

De Ziggo Community is een hele grote platform en dat vraagt zijn onderhoud, de maker van dit Insided heeft meer grote namen op dit platform en ze kunnen niet alles en iedereen in 1 keer zeg maar de problemen verhelpen.

De moderators zitten er boven op en de problemen zijn bekend.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo allemaal,

Dit probleem ligt niet aan het platform zelf, maar aan de spamfilter die er op draait.
Deze is aangescherpt (niet door ons) in de afgelopen weken en daarom ontvangen we meer verzoeken voor content goedkeuren.

Daar zijn wij ook niet blij mee, daarom zijn we in gesprek met de leverancier. Inmiddels ligt dit vraagstuk van ons en andere Community's bij het bedrijf van de spamfilter.

Zodra ik/wij meer weten meld ik het!
Mijn excuses voor het ongemak 😞

Gr,
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ronald Ziggo dank je voor je uitleg en oppaken van topic.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Bedankt Ronald Ziggo hier kan ik wat mee. Dit geeft weer moed en hoop dat eraan gewerkt wordt. Al eerder had ik geschreven dat ik het spuugzat was in korte tijd 3 topics in spamfilter. Als newbie denk je wat krijgen we nou afijn om het verhaal kort te houden heb ik besloten om op deze forum te blijven. In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken en positieve reacties.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Je bent meer dan welkom Orphanmountain,

Ook goed dat je dit topic bent begonnen omdat het bij ons nog niet heel duidelijk was wat de impact bij jullie als leden zou zijn.
Dat heb je aardig goed verwoord haha.

De bedoeling is wel dat de spamfilter over tijd leert, dus het kan zijn dat je steeds minder last ondervindt.
Alleen de consistentie en werking hiervan is ons dus ook nog even niet duidelijk, hopelijk binnenkort meer informatie.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Een update,

De laatste dagen zien we zeer weinig meldingen, het lijkt er dus voorzichtig op dat de spamfilter aan het leren is.
Maar ik houd jullie op de hoogte zodra ik een antwoord heb van de leverancier, die heb ik nog niet mogen ontvangen.

Gr,
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes
Ronald Ziggo wrote:
Een update,

De laatste dagen zien we zeer weinig meldingen, het lijkt er dus voorzichtig op dat de spamfilter aan het leren is.
Maar ik houd jullie op de hoogte zodra ik een antwoord heb van de leverancier, die heb ik nog niet mogen ontvangen.

Gr,

Net een gehad. Bij het plaatsen van een link naar de Ziggo tv webpagina. Kijken hoe het afloopt.
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes
Vorige is geplaatst.

Nu, na een enkele typfout aanpassing weer.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hij wil nog steeds wel de fout in gaan als er linkjes in staan, maar ik zie wel een grote vermindering in het aantal meldingen.
we zijn er echter nog niet helemaal.

Gr,
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Orphanmountain wrote:
Bedankt Dave in totaal 3 keer al. Eentje terug geplaatst 2 liggen er nog ergens bij de mods of community systeem.



+1. Ook ik had hier last van nadat ik wat foutjes had gecorrigeerd. Erger nog is dat het ook al eens is gebeurt dat het gehele bericht 'weg' is. Althans niet meer te zien op de site...

En in het eerste geval stond er geen link in...
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
bloemen64 wrote:
Vorige is geplaatst.

Nu, na een enkele typfout aanpassing weer.



Ik heb het wel geliked, maar bedoel daar niet mee dat ik het leuk vind wat je is overkomen... :wink:
DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
bloemen64 wrote:

Nu, na een enkele typfout aanpassing weer.


Ja heb dit ook al een paar keer gehad, volgens mij als je het bericht meer dan drie keer bewerkt verdwijnt hij automatisch in het spamfilter van het forum en moeten de mods hem weer terug plaatsen...
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes
EJSmit wrote:

bloemen64 wrote:
Nu, na een enkele typfout aanpassing weer.
Ja heb dit ook al een paar keer gehad, volgens mij als je het bericht meer dan drie keer bewerkt verdwijnt hij automatisch in het spamfilter van het forum en moeten de mods hem weer terug plaatsen...

Ik plaats wel vaker een link. Dit was de eerste keer dat het spam filter hapte.

3x editen lijkt wel een bestaande regel om apart gezet te worden.
Misschien moet ik gewoon beter leren typen?
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Drie keer lijkt inderdaad een harde regel te zijn, maar daarvoor moest ik even testen met een ander account. Ik baal er een beetje van dat we (nog) geen (duidelijke) reactie krijgen van de spamfilter organisatie.

Gr,
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes
Ronald Ziggo wrote:
Drie keer lijkt inderdaad een harde regel te zijn, maar daarvoor moest ik even testen met een ander account. Ik baal er een beetje van dat we (nog) geen (duidelijke) reactie krijgen van de spamfilter organisatie.

Gr,

Tja en dan balen wij weer dat de moderators ons geen antwoord geven.?

Ik zou verwachten dat somige regels dynamisch/zelflerend zijn.
Ik weet ook dat ik bij onze IT de Spam regels niet te zien krijg.
Ze zijn gebaseerd op een punten systeem. Kom je boven een bepaald aantal dan is het spam. De "weging" is niet bekend.
Wordt ook nog uitbesteed aan ander bedrijf. Die bepalen uiteindelijk de weging gebaseerd op de laatste trends van de Spammers.

Succes.

Uitgelicht topic