Beantwoord

Titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Netflix

  • 5 november 2019
  • 12 Reacties
  • 327x Bekeken

Als ik een netflix titel wil afspelen via de next tv box lukt dat niet. Hij zegt dan dat hij de titel niet kan afspelen. Dit duurt al een week ongeveer. Op alle andere apparaten kan ik wel gewoon kijken 

icon

Best beantwoord door Be rt 5 november 2019, 17:02

Heb je de Next al een keer uit en aangezet met de knop achterop?

Of in de fabrieksinstellingen gezet?

Bekijk origineel

12 Reacties

Kom net thuis. Wilde een foto maken van de melding. Nu werkt het weer gewoon. Snap er geen hol van. Gisteren nog vanalles geprobeerd. Als ik de melding weer krijg maak ik ff foto

Ja heb de next bekabeld. De rest werkt gewoon 

Reputatie 7
Badge +12

@KBX458  de TS speelt Netflix app op de Next box.

 

@Koppen030  echt raar hoor, ik kan niks zinnigs bedenken. Je internet gewoon goed toch? Replay en zo?

Reputatie 7
Badge +17

Is Netflix misschien vroeger dan aangekondigd, hiermee begonnen?

Alle content wat ik heb geprobeerd werkte niet. Ook diverse kids series geprobeerd werkte ook niet

Reputatie 7
Badge +12

Gebeurt dat bij alle Netflix inhoud? Of alleen bepaalde titels?

Ja, op andere apparaten doet hij het wel gewoon. Ook apart dat ik andere mensen geen last hebben 

Reputatie 4

Hoi @Koppen030 

Ik was net zo blij te lezen dat het weer werkte zodat je ongestoord van Netflix kunt genieten. Jammer dat het opnieuw teruggekomen is! Krijg je exact dezelfde melding? 

Geeft weer dezelfde storing aan. 

Reputatie 7
Badge +35

TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed:

Fabrieksinstelling gedaan. Werkt tot nu toe weer goed. Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +35

Heb je de Next al een keer uit en aangezet met de knop achterop?

Of in de fabrieksinstellingen gezet?

Reageer