1
Vraag
2
Reacties
cabret

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Terugkerende pop-up koppelen afstandsbediening

krijg steeds een popup dat ik mijn tv kan koppelen via de afstand bediening. ondanks dat deze al gekoppeld is en gewoon werkt. hoe voorkom ik dit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
cabret
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
probleem reeds opgelost lag aan sound bar.
heb samsung smart tv en had sony soundbar die blijkbaar niet goed gekoppeld werd aan de afstand bediening. heb nu soundbar van samsung gekocht en dat werkt perfekt. iig bedankt voor de reacties

Bekijk in context

5 Reacties 5
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Goedemorgen cabret, welkom op de Ziggo Community!

Wat gek dat je deze melding krijgt, ondanks dat de koppeling al plaats heeft gevonden. Raakt hij de koppeling ook daadwerkelijk kwijt, moet je hem opnieuw koppelen? Of krijg je slechts de melding die je wegdrukt?
cabret
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hij blijft gewoon gekoppeld. de melding kan ik ook niet weg drukken deze verdwijnt vanzelf om dan ff later weer voor te komen. zelfs al ik film kijk op netflix onderbreekt hij iedere keer de film tijdens de popup
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi cabret, heb je hier nog steeds last van. Kan je aangeven om welke tv en mediabox het precies gaat? Je mag ook een foto plaatsen van de popup, zodat andere gebruikers met je mee kunnen kijken.
cabret
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
probleem reeds opgelost lag aan sound bar.
heb samsung smart tv en had sony soundbar die blijkbaar niet goed gekoppeld werd aan de afstand bediening. heb nu soundbar van samsung gekocht en dat werkt perfekt. iig bedankt voor de reacties
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Bedankt voor je terugkoppeling! Mooi dat het met een Samsung variant wel goed gaat 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic