Simon B.

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Technicolor TC7210 en Next

Heeft iemand ervaring met de Next in combinatie met het Technicolor
TC7210 modem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Simon B. wrote:
Heeft iemand ervaring met de Next in combinatie met het Technicolor
TC7210 modem?


Ja ik heb de hele testperiode met de Next met een 7210 modem gewerkt en dat werkte prima...

Ziggo geeft alleen de voorkeur aan de Conectbox bij de Next. Waarom ? Dat moet je maar aan Ziggo zelf vragen...

Bekijk in context

5 Reacties 5
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
hanh onderwerpje voor jou?
DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Simon B. wrote:
Heeft iemand ervaring met de Next in combinatie met het Technicolor
TC7210 modem?


Ja ik heb de hele testperiode met de Next met een 7210 modem gewerkt en dat werkte prima...

Ziggo geeft alleen de voorkeur aan de Conectbox bij de Next. Waarom ? Dat moet je maar aan Ziggo zelf vragen...
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ging prima bij mij bijna een jaar lang. Naar het schijnt niet altijd. Waarom, wat en hoe? Geen idee. Daarom krijgt nu elke klant met TC7210 een ConnectBox bij de Next. Voor de eenvoud van het bestelproces.

Als zelfbewuste klant kun je het er op wagen snel (binnen een week ofzo) na installatie van dat beestje de klantenservice te vragen de TC7210 te heraktiveren. Dat deden ze, weet ik.
Tenzij er nieuwe intrukties zijn. Dit soort dingen zijn niet echt goed te volgen voor mij.
Doe je best.

Oh ja, mijn TC7210 ging ineens stuk een week of wat voor ik een prive Next bestelde. De testNext doet het niet meer nu. Was op een ander klantnr.
Had dus al een Arris in huis. Je ziet er veel problemen mee, maar bij mij gaat het redelijk goed. Verbazing.
Wat ik met mijn TC7210 nog op het laast bemerkte was dat ie problemen had met 500/40.
Dat kan komen door het beperkte aantal max Downstream kanalen: 16.
Zeker is dat niet. Onderzoek hiernaar in een Topic liep min of meer vast.
Misschien wil Ziggo iedereen wel aan de ConnectBox krjkgen. Ik weet het niet en snap het niet.
Simon B.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik was in de veronderstelling dat er inderdaad bij de overstap een combi next-connectbox was maar nu heeft mijn dochter alleen de next ontvangen. Volgens de klantenservice werkt dat prima met de technicolor. Maar ik wilde het hier toch maar even navragen.
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Gisteren toevallig met de monteur gebeld in onze regio voor een klant met een ubee 321. Ook dat schijnt nog prima te werken en zou geen problemen moeten opleveren.

Teun

Uitgelicht topic