Ging prima bij mij bijna een jaar lang. Naar het schijnt niet altijd. Waarom, wat en hoe? Geen idee. Daarom krijgt nu elke klant met TC7210 een ConnectBox bij de Next. Voor de eenvoud van het bestelproces.
Als zelfbewuste klant kun je het er op wagen snel (binnen een week ofzo) na installatie van dat beestje de klantenservice te vragen de TC7210 te heraktiveren. Dat deden ze, weet ik.
Tenzij er nieuwe intrukties zijn. Dit soort dingen zijn niet echt goed te volgen voor mij.
Doe je best.
Oh ja, mijn TC7210 ging ineens stuk een week of wat voor ik een prive Next bestelde. De testNext doet het niet meer nu. Was op een ander klantnr.
Had dus al een Arris in huis. Je ziet er veel problemen mee, maar bij mij gaat het redelijk goed. Verbazing.
Wat ik met mijn TC7210 nog op het laast bemerkte was dat ie problemen had met 500/40.
Dat kan komen door het beperkte aantal max Downstream kanalen: 16.
Zeker is dat niet. Onderzoek hiernaar in een Topic liep min of meer vast.
Misschien wil Ziggo iedereen wel aan de ConnectBox krjkgen. Ik weet het niet en snap het niet.