Gamespel

Level 1
  • 127Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Te schandalig voor woorden - UPDATES

Het is te schandalig voor woorden…. bijna 1 maart en NOG STEEDS GEEN UPDATE!

Ik had eerder in een topic iets gezegd over de technische dienst… dat daar waarschijnlijk maar 1 persoon werkte en alleen op woensdag… nou ik denk dat dit niet helemaal klopt… Ik denk dat die ene medewerker al maanden met pensioen is.

Weet iemand wel hoe of wat het zit met de updates, want de ‘helpdeskmedewerkers’ weten ook niks!

Ziggo dit kan zo toch niet langer?

68 Reacties 68
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Ziggo heeft de Next waarschijnlijk allang opgegeven Zo ook een 2e en 3e box.

Btw zou de XL ook niet een update krijgen zodat die dezelfde kijkers ervaring zou krijgen als de next? Ook daar is het erg stil over.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Hebben jullie problemen waarvoor een update noodzakelijk is?

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

@Gamespel

Uiterst vage topic helaas.

Het is niet duidelijk of je kritische bericht over het uitblijven van een update betrekking heeft op de Next. In je profielgegevens staat immers alleen maar vermeld sinds wanneer je lid bent van de Community zodat het giswerk is welke mediabox je in bruikleen hebt.

Zoals @Arnold1310 terecht opmerkt staat er ook een grote update op stapel voor de XL, die gefaseerd zou worden uitgevoerd in de eerste helft van 2020. Nu is er al bijna een derde van dit nieuwe jaar verstreken en het blijft van de kant van Ziggo inderdaad erg stil met aanvullend nieuws daarover.

 

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

@Zeeburgia, long time no see 

Gamespel
Topicstarter
Level 1
  • 127Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

@Zeeburgia Uiterst vage topic helaas?

Weet je wie VAAG is? ZIGGO, die verdomd het om de NEXT te updaten! Ik ben die lui spuugzat! Wel elke maand innen!!

“ giswerk is welke mediabox je in bruikleen hebt “ … lijkt me duidelijk... als je in de NEXT topic iets plaatst dat je het dan over een NEXT hebt.

Die update van de XL in de eerste helft 2020? Zal wel 2022 worden…

Ik begin gewoon doodmoe van Ziggo te worden… beloven… beloven.. beloven…!

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

N.V.T. 

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

@Gamespel 

Uit de link van het topic had ik inderdaad moeten afleiden dat je doelde op het uitblijven van een update voor de Next.

@Steefb heeft naar mijn mening wel een punt door de vraag te stellen of je problemen ondervindt met de Next als gevolg waarvan een update dringend gewenst is.

Verder moet het mij van het hart dat je berichten niet bepaald een uitnodiging vormen voor Ziggo moderators om er gericht op in te gaan. Het spreekwoord luidt: 'de toon bepaalt de muziek' en met een meer gematigde tekst heb je een grotere kans op gerichte informatie over komende updates dan met een agressieve toonzetting.

@MaxH 

Klopt. Had het de laatste maanden druk met andere zaken, hoewel ik wel dagelijks de berichten bleef lezen in het community. De meeste nieuwe topics gaven mij bovendien ook niet direct aanleiding voor een reactie, omdat er over het algemeen al snel op deskundige manier op werd gereageerd.

Gamespel
Topicstarter
Level 1
  • 127Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

@Zeeburgiaik denk dat de toon die ik uitslaat in dit topic komt door het uitblijven van ook maar enige informatie vanuit de kant van Ziggo. Ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Al geven ze maar iets van info.

Daarnaast lijkt het mij verstandig om niet telkens een grote update te doen, maar zodra er iets getest is en goed werkt… direct uit te zetten. Nu zitten mensen soms te wachten op meerdere updates en er gebeurd maar niets...

Daarnaast is de klant wel degene die voor de centjes zorgt en betaald voor iets wat eigenlijk nog niet helemaal goed werkt en voor sommige mensen die afhankelijk zijn van ondertiteling dus helemaal niet werkt.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Gamespel wrote:

@Zeeburgiaik denk dat de toon die ik uitslaat in dit topic komt door het uitblijven van ook maar enige informatie vanuit de kant van Ziggo. Ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Al geven ze maar iets van info.

Daarnaast lijkt het mij verstandig om niet telkens een grote update te doen, maar zodra er iets getest is en goed werkt… direct uit te zetten. Nu zitten mensen soms te wachten op meerdere updates en er gebeurd maar niets...

Daarnaast is de klant wel degene die voor de centjes zorgt en betaald voor iets wat eigenlijk nog niet helemaal goed werkt en voor sommige mensen die afhankelijk zijn van ondertiteling dus helemaal niet werkt.

 

Hi,

Vervelend dat je dit gevoel hebt bij Ziggo , maar met andere ben ik het ook wel eens dat de Toon van je bericht nu niet echt van die aard is dat je met respect met elkaar omgaat.

 

Wat is je probleem ? op welke udate zit je te wachten ?

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Gamespel wrote:

...bijna 1 maart en...

Ziggo dit kan zo toch niet langer?


Ik ben het wel met u eens, maar de wijze waarop niet

Voor alle anderen hierboven ( uitzonderingen daargelaten 😞 ( < sarcasme aan > ) Natuurlijk is de Next volmaakt en heeft helemaal geen update nodig ( < / sarcasme uit > ).

Misschien heeft Ziggo de Next inderdaad al opgegeven en kan de software afdeling ( of is dat een te groot woord ? ) de problemen niet oplossen. Dat zou namelijk ook verklaren waarom Ziggo ook nog steeds bezig zou zijn, met een grote update voor de andere ( nog oudere ! ) mediaboxen, die volgens Ziggo op het niveau van de huidige Next opgewaardeerd zouden worden. Dat een kat in het nauw rare sprongen maakt, is duidelijk. Is Ziggo de wanhoop nabij?

Dat de klanten ( u ook dus ), wel de hoofdprijs betalen, maar daarvoor niet de beloofde/gewenste kwaliteit krijgen, is Ziggo zwaar aan te rekenen. Vooral ook, omdat Ziggo geen enkele moeite doet, om haar klanten te informeren.

U mag gerust, op dit forum, uw ongenoegen kenbaar maken, maar ROEPEN is beslist niet nodig.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@pasi schreef: “Dat de klanten ( u ook dus ), wel de hoofdprijs betalen, maar daarvoor niet de beloofde/gewenste kwaliteit krijgen, is Ziggo zwaar aan te rekenen.”

Welke beloofde en gewenste kwaliteit mis je op de Next? @Pasi 

Ik mis bijna niets hier, alleen een bosje meer 4K kanalen en heb verder geen problemen.

Dat wil niet zeggen dat anderen geen problemen ervaren, er lopen wel nog een aantal issues met verschillende aangesloten apparatuur en ondertiteling voor doven en slechthorenden.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Be rt wrote:

...Dat wil niet zeggen dat anderen geen problemen ervaren, er lopen wel nog een aantal issues met verschillende aangesloten apparatuur en ondertiteling voor doven en slechthorenden.

 

O.a., inderdaad, maar ook problemen met opnames. En blijkbaar vindt Ziggo dit dusdanig belangrijk ( kuch ), dat er al bijna 3 maanden geen update is geweest.

En als Ziggo nu haar klanten regelmatig, bv. om de week ( dus niet 1 keer per 3 maand ) informeert of beter nog compenseert, ja dan. Maar niets van het voorgaande.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Volledig met @Be rt eens.

Op een aantal bugs na ( die ik zelf niet of nauwelijks ervaar maar ze zijn er wel ) vind ik de next prima werken , dus zo schandalig vind ik het zelf niet.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Ronihd wrote:

Volledig met @Be rt eens.

Ik zat er op te wachten. Inderdaad de Next is perfect . Als je het maar lang genoeg blijft zeggen, dan.…

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

“Pasi schreef”

“O.a., inderdaad, maar ook problemen met opnames. En blijkbaar vindt Ziggo dit dusdanig belangrijk ( kuch ), dat er al bijna 3 maanden geen update is geweest.”

Daar zal een update van de next niets aan verbeteren , dat is de ‘cloud’ software.

En daar wordt aan gewerkt samen met de EPG leverancier. Dit zal wel minder makkelijk zijn dat het lijkt.

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Pasi wrote:
Ronihd wrote:

Volledig met @Be rt eens.

Ik zat er op te wachten. Inderdaad de Next is perfect . Als je het maar lang genoeg blijft zeggen, dan.…

@Pasi Dat de Next perfect is, blijkt alleen jij te vinden.

Welke problemen ervaar jij met de Next @Pasi ???

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

@Be rt kijk jij überhaupt weleens Tv? En ook jij mag weleens kritisch zijn hoor. Het lijkt er soms op dat je als super expert alleen nog maar positieve berichten mag plaatsen, ook al weet je best dat het anders is. En wat dat betreft worden anderen niet echt gehoord. Ze worden geholpen hoor, voor zover dat hier mogelijk is, maar soms is het aan Ziggo, en dat dat niet lekker loopt is duidelijk. En ik denk dat jij/jullie, genoeg lezen om dat te zien. 

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Pasi wrote:
Ronihd wrote:

Volledig met @Be rt eens.

Ik zat er op te wachten. Inderdaad de Next is perfect . Als je het maar lang genoeg blijft zeggen, dan.…

 

Tja, “ik merk niks, dus is er ook niks". 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Willem-A wrote:

@Be rt kijk jij überhaupt weleens Tv? En ook jij mag weleens kritisch zijn hoor. Het lijkt er soms op dat je als super expert alleen nog maar positieve berichten mag plaatsen, ook al weet je best dat het anders is. En wat dat betreft worden anderen niet echt gehoord. Ze worden geholpen hoor, voor zover dat hier mogelijk is, maar soms is het aan Ziggo, en dat dat niet lekker loopt is duidelijk. En ik denk dat jij/jullie, genoeg lezen om dat te zien. 

Ik schrijf mijn positieve ervaringen met de Next, net als anderen terecht hun positieve ervaringen en terecht hun negatieve ervaringen op dit forum plaatsen.

Ik kan moeilijk hier gaan klagen over het feit dat ik en aan aantal anderen niet de negatieve ervaringen heb die anderen ervaren met de Next.
Ik heb geen last van lip sync issues en niet opgenomen programma's en geen ondertiteling bij de programma's die ik bekijk.

“En wat dat betreft worden anderen niet echt gehoord.”

Ze worden heel goed gehoord als je de topics doorleest en alles wordt meegenomen.

Het duurt alleen zo verrekte lang voordat er updates zijn die laten zien dat het beter kan voor anderen die bepaalde issues ervaren.

“Tja, “ik merk niks, dus is er ook niks". “ ???

Kun je hard maken dat dit door iemand gezegd en/of bedoeld is?

Als een discussie op een dergelijke wijze gaat verlopen en op de man gespeeld gaat worden in plaats van op de inhoud, haak ik af.

Einde discussie mijnerzijds, het ga je goed.

Uitgelicht topic