Jbus

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

storend geluid mediabox next

Goedenavond.
Ik wil graag mijn mediabox next laten vervangen voor een nieuw exemplaar.
De box heb ik afgelopen vrijdag ontvangen door een monteur omdat mijn laatste box een storend geluid maakte.
De monteur vond het vreemd dat hij hiervoor moest komen.
Hij vertelde mij als het met deze laatste box ook weer een storend geluid maakt, dat ik dan contact met de klantservice moest maken en vragen of ze een andere box kunnen opsturen.
Ik heb hiermee naar de klantenservice gechat en gevraagd of ze een nieuwe box kunnen opsturen, nu dat kunnen ze niet want daarvoor moet er een monteur komen. ?

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Nexten kunnen niet meer zomaar omgeruild worden, een monteur moet kijken wat er precies speelt en de Next eventueel ter onderzoek aanbieden aan de afdeling die dit verder onderzoekt.

Als hij omgeruild wordt en de oude teruggestuurd wordt naar Ziggo, komt hij op de grote hoop en dan is niet meer na te gaan waar het nu precies fout gaat en met welke hardware of serie.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Jbus 

Wat vervelend dat je nu opnieuw dit probleem ervaart. Ik snap dat je daar graag een oplossing voor wilt. We kunnen niet zomaar een nieuwe box opsturen, omdat we helemaal niet zeker weten of een nieuwe box wel de oplossing biedt die je nodig hebt. Immers, de laatste wissel heeft je ook niet geholpen. Laten even kijken wat we hier boven water kunnen halen. In welke stand staat je box in stand-by? 

Jbus
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Mijn box stond in standby op hoog

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat en waar hoor je precies dit geluid, in welke hoek van de Next of uit de voeding?

 

(Even hardop gedacht vanuit een heel andere hoek, ik had hier geen probleem met geluid uit de Next tot ik de kamer verbouwde en de Next ineens bromde, hè wat nou weer, ik tilde hem op en de brom was weg.

Hij was op een kast komen te staan die heel precies de frequentie van de fan versterkte, een perfecte klankkast voor die frequentie, 4 heel kleine viltjes eronder en geen brom meer gehoord.)

Jbus
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb intussen een nieuwe box gekregen en deze staat op dezelfde plek waar de oude heeft gestaan en daarbij heb is er geen gebrom meer?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jbus Ik snap niet wat je bedoeld met je laatste vraag.

Wat en waar hoor je precies dit geluid, in welke hoek van de Next zelf of uit de voeding?

Uitgelicht topic