1
Vraag
2
Reacties
Infinito

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Stom vraagje over afstandbediening: groen lampje?

Stom vraagje! Iemand enig idee waar dit groen lampje voor is achter het klepje van de afstand bediening?

In eerste instantie dacht ik wellicht om het logo op te lichten of verlichte toetsjes maar er lijkt niets op te lichten aan de andere kant van de afstand bediening.

Het groen lichtje komt wanneer je de afstandbediening oppakt.

Zie bijlage
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Infinito . Dat lampje is om de knopjes op de voorkant te verlichten, wanneer je de bediening oppakt ^^. Het is niet heel vel, dus test het vooral eens in het donker (fijn de bediening mee naar de wc, deur ligt en licht uit 😉 ). Zie je het dan? 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Infinito . Dat lampje is om de knopjes op de voorkant te verlichten, wanneer je de bediening oppakt ^^. Het is niet heel vel, dus test het vooral eens in het donker (fijn de bediening mee naar de wc, deur ligt en licht uit 😉 ). Zie je het dan? 🙂
Infinito
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey Infinito . Dat lampje is om de knopjes op de voorkant te verlichten, wanneer je de bediening oppakt ^^. Het is niet heel vel, dus test het vooral eens in het donker (fijn de bediening mee naar de wc, deur ligt en licht uit 😉 ). Zie je het dan? 🙂

Ik zie het ja! My bad 🙂 was dus toch een stomme vraag ?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Dat stond al in de titel, toch? ;-).

Nee joh, voel je niet bezwaard. Ik vind het juist super mooi, wanneer mensen zulke dingen zich afvragen en dan de vraag hier plaatsen. Dus top!
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Infinito wrote:

Lycke Ziggo wrote:
Hey Infinito . Dat lampje is om de knopjes op de voorkant te verlichten, wanneer je de bediening oppakt ^^. Het is niet heel vel, dus test het vooral eens in het donker (fijn de bediening mee naar de wc, deur ligt en licht uit 😉 ). Zie je het dan? 🙂
Ik zie het ja! My bad 🙂 was dus toch een stomme vraag ?


Iets vragen is nooit stom of dom. Niet vragen en b.v. geen/slechte handleidingen, da's stom.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Het door Lycke genoemde voorbeeld kan dus in meerdere opzichten verlichtend werken.:wink:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic