Beantwoord

Soundbar Bose Cinemate 1sr power on en off werkt niet met Mediabox Next?

• 29 juli 2019
  • 9 Reacties
  • 392x Bekeken

Badge
Het is gelukt om voor de bose cinemate 1sr het volume te regelen met de afstand bediening van de NEXT alleen gat de bose niet aan en uit met de NEXT afstand bedieining hoe kan ik dat oplossen
icon

Best beantwoord door Be rt 3 augustus 2019, 23:51

Gaat de soundbar niet na 30 minuten uit als er geen geluid meer naar toegestuurd wordt?
En ik vermoed ook weer auto aan, als er geluid op komt?

https://community.bose.com/t5/Home-Theater-Speakers-Archive/Cinemate-SR1-auto-off-disable/td-p/55656

The CineMate 1SR does have an auto-shutoff if the system has not received any audio signal or had any user interaction within 30 minutes.

Ik heb een Bose Solo 5 en die gaat aan als er geluid op komt en uit als hij 60 minuten geen geluidsignaal krijgt.
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 2
Goedemorgen @deoudebal. Wees welkom op onze Community!

Mooi dat het gelukt is om de afstandsbediening van de Mediabox Next te koppelen aan je Bose Cinemate 1SR. Het aan- en uitzetten wil alleen nog niet helemaal vlotten begrijp ik.

Met de rode aan- en uitknop zet je zowel de Mediabox als je gekoppelde apparatuur uit. Met de witte knop zou de gekoppelde apparatuur uit moeten gaan. In sommige gevallen moet de witte knop 2 à 3 seconden ingedrukt moeten blijven om, in jouw geval, je Bose systeem uit te zetten. Kun je dit nog eens proberen?
Badge
Helaas werkt niet.
Badge
Iemand nog andere ideeën/suggesties.
Reputatie 7
Badge +30
@Be rt Heb jij misschien een idee? 🙂
Reputatie 7
Badge +35
Gaat de soundbar niet na 30 minuten uit als er geen geluid meer naar toegestuurd wordt?
En ik vermoed ook weer auto aan, als er geluid op komt?

https://community.bose.com/t5/Home-Theater-Speakers-Archive/Cinemate-SR1-auto-off-disable/td-p/55656

The CineMate 1SR does have an auto-shutoff if the system has not received any audio signal or had any user interaction within 30 minutes.

Ik heb een Bose Solo 5 en die gaat aan als er geluid op komt en uit als hij 60 minuten geen geluidsignaal krijgt.
Badge
HI BERT,
Gaat idd uit maar niet meer aan.
Badge
Het werkt idd wel met de AB van logitech maar als dat werkt zou het toch ook met de daarvoor bestemde AB van de NEXT moeten kunnen werken. misschien moet ziggo eens contact opnemen met Logitech zodat het ook voor de AB van de next werkt. Praten tegen de AB van logitech harmony werkt bv niet.
Reputatie 2
Mmm ik heb hetzelfde met de Philips htl5140 soundbar.

Ik heb deze rechtstreeks aangesloten op de mediabox via de optical in. Ik heb hem van de hdmi arc afgehaald vanwege de lipsync problemen. Met dr optical heb ik daar geen problemen mee.

Ik heb de afstandsbediening van de mediabox gekoppeld aan de soundbar en dat werkt prima. Alleen gaat de soundbar niet uit als ik de rode knop indruk. De box en de televisie gaat wel uit.

Nu gaat de soundbar automatisch uit als ie een x tijd geen input heeft. Maar bij het aanzetten werkt dit niet.

De televisie en box gaan tegelijkertijd aan maar de soundbar blijft uit. Nu moet ik dus alsnog met de ab van de soundbar deze aan zetten.

Iemand een oplossing?
Badge
Moderators nog ideeen?

Reageer