Fedorr

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Snel een serie hervatten in het On Demand menu

Het lijkt me heel fijn als ik makkelijk en snel een serie die ik aan het kijken ben in het on demand menu uit het Series XL pakket makkelijk kan hervatten. Het mooiste zou zijn als het op dezelfde manier kan als bij Netflix. Ik mis die functie bij Ziggo.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Fedorr wrote:
Bedankt EnergieBoy , maar dat werkt voor geen meter. Ik krijg altijd afleveringen te zien die ik al lang heb bekeken en sommige series verschijnen nooit in dat overzicht. Met Game of Thrones moet ik telkens het hele menu doorbladeren omdat de nieuwe aflevering niet in mijn overzichten verschijnt.

Tip: voeg een serie toe aan je kijklijst! Dan kun je via je kijklijst makkelijk naar de serie toe en pakt hij meteen de aflevering waar je gebleven was.

Via Ziggo GO kun je items uit 'verder kijken' verwijderen (dat kan helaas nog niet via de mediabox zelf).

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Fedorr
Volgens mij kan je dit al wel zien hoor 🙂
Als je naar Bewaard gaat dan zie je onderin (dus niet op bewaard klikken maar er alleen op staan) beeldjes van programma's (of on demand films) die je hebt gekeken, of nog aan het kijken bent. Het zijn de laatste 4 stuks, uit mijn hoofd.

Daar loop ik altijd heen als ik wil kijken wat ik als laatst heb gezien.
Fedorr
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt EnergieBoy , maar dat werkt voor geen meter. Ik krijg altijd afleveringen te zien die ik al lang heb bekeken en sommige series verschijnen nooit in dat overzicht. Met Game of Thrones moet ik telkens het hele menu doorbladeren omdat de nieuwe aflevering niet in mijn overzichten verschijnt.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hmm, dat is zeker lastig. Vraag me dan af of meer mensen hier last van hebben.
Even afwachten dan maar, misschien dat een moderator, of een andere klant, hier ook ervaring mee heeft.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Fedorr wrote:
Bedankt EnergieBoy , maar dat werkt voor geen meter. Ik krijg altijd afleveringen te zien die ik al lang heb bekeken en sommige series verschijnen nooit in dat overzicht. Met Game of Thrones moet ik telkens het hele menu doorbladeren omdat de nieuwe aflevering niet in mijn overzichten verschijnt.

Tip: voeg een serie toe aan je kijklijst! Dan kun je via je kijklijst makkelijk naar de serie toe en pakt hij meteen de aflevering waar je gebleven was.

Via Ziggo GO kun je items uit 'verder kijken' verwijderen (dat kan helaas nog niet via de mediabox zelf).

Uitgelicht topic