Hallo,
Ik weet niet of iemand dit al eerder mee heeft gemaakt. Wij kochten op 23 oktober een nieuwe Smart TV van samsung; de UE50RU7470SXXN.
Diezelfde dag probeerde ik het toestel natuurlijk aan te sluiten. Wat bleek; in eerste instantie kwam de internet verbinding heel moeizaam tot stand. Ten tweede wilde de beide apparaten via de HDMI ingang geen verbinding met elkaar maken. Ik heb ALLES geprobeerd; resetten van zowel de modem als de mediabox NEXT. Andere hdmi-kabels geprobeerd. De TV terug naar de fabrieksinstellingen gezet.
Niets werkte. Na een paar uur, het was al 8 uur 's avonds gaf ik het op. Ik heb het ding uitgezet, en had visioenen dat ik die giga-tv van 50 inch weer terug moest slepen naar de winkel.
Een uur later probeerde ik het weer; en ineens was er verbinding. Recht tegen alle logica in.
Echter, nu al een paar keer gehad dat je dan de melding krijgt dat of; de voeding van het aangesloten apparaat niet werkt, of dat er gewoonweg geen verbinding gemaakt kan worden met het aangesloten apparaat op HDMI 1 ( ik heb ook 2 en 3 geprobeerd0
Verder heb ik op de website gekeken of het toestel geschikt is voor digitale televisie van Ziggo; Ja, dus.
Iemand advies? Want morgen zal Ziggo even bellen, en wordt vanaf afstand de boel doorgemeten. Wat als er niets te vinden is? Moet ik dan maar een ander toestel halen? Dat is toch onzin?
Bedankt alvast!