Huber.Loontjens

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte beeldkwaliteit bij afspelen "bewaarde" programma's via Mediabox Next

Bij het afspelen van "bewaarde" programma's op mijn Mediabox Next switch het beeld om de 5-10 seconden tussen goede kwaliteit en een slechtere kwaliteit waarbij ook sommige kleurtonen veranderen. Ik vermoed dat "bewaarde" programma's via Wifi worden afgespeeld (worden volgens mij niet meer opgeslagen op mediabox zelf) en de kwaliteit van mijn Wifi in de huiskamer niet voldoende is voor het afspelen van "bewaarde" programma's in een constante hoge kwaliteit. Heb ik het bij het juiste eind of niet? Zo ja wat kan ik eraan doen om dit te verbeteren? Zo niet wat is dan de oorzaak en de oplossing?
3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
De bewaarde programma's worden in de cloud bewaard en via het internet weergegeven op de Next.

Via welke Wifiband 2,4 of 5 GHz is je Next aangesloten?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

 

 

Huber.Loontjens wrote:
….... Ik vermoed dat "bewaarde" programma's via Wifi worden afgespeeld (worden volgens mij niet meer opgeslagen op mediabox zelf) en de kwaliteit van mijn Wifi in de huiskamer niet voldoende is voor het afspelen van "bewaarde" programma's in een constante hoge kwaliteit. Heb ik het bij het juiste eind of niet? Zo ja wat kan ik eraan doen om dit te verbeteren? Zo niet wat is dan de oorzaak en de oplossing?

 

 

Huber.Loontjens wrote:
Huber.Loontjens wrote:

 Als u geen UTP kabel heeft tussen uw modem en de mediabox heeft u het bij het juiste eind. Hier staat wat u kunt doen om uw Wifi te verbeteren.

Huber.Loontjens wrote:
Huber.Loontjens wrote:
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Ronald Ziggo  Het quoten van een (gedeelte) van een eerder bericht is een puinhoop...

Uitgelicht topic