Dr.Dutch

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Settings Media Next foessie

Hier al eerder melding van gemaakt maar er lijkt niets aan gedaan te worden? Settings van regelen volume (zou via mijn Denon moeten lopen) raakt ie iedere x kwijt, zelfs als ie bij het aanzetten goed staat is ie na verloop van tijd dit weer kwijt en krijg je melding op scherm.
Ook geplande opnames moet ik vrijwel iedere x weer opnieuw activeren.
Beide ervaar ik als zeer hinderlijk en hoop dat er op korte termijn een oplossing komt, dit speelt nu al sinds de laatste software-update van 25 juli !
2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Dr.Dutch . Dit klinkt niet goed. Dergelijke instellingen moeten natuurlijk gewoon blijven staan.
Op welke manier is je mediabox met de Denon en TV verbonden? Heb je de koppeling automatisch laten doen, en/of ook nog handmatig via het menu?
Wat is de energiestand in stand-by van je mediabox? En zet je de mediabox ook wel eens uit met de schakelaar/stroomloos?
En kan je me vertellen of je mediabox bekabeld of draadloos is verbonden met het internet?

We horen graag van je!
Dr.Dutch
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

tot voor de update had ik van deze dingen geen last en nu vraag je mij naar mijn instellingen met het idee dat er bij mij iets verkeerd staat? Nee dus, want t heeft perfect gewerkt en ik heb er niets aan veranderd 😉 Sinds gisteren was ie ook opeens profiel kwijt.

Die koppelingen kan ik nu diverse malen op 1 avond doen.. iedere x springt ie terug naar de tv ipv van Denon. Als dat nog lang zo blijft komt die box retour en hou ik t voor gezien.
Meidbox is bekabeld aangesloten en zoals eerder aangegeven.. ik heb er niets aan veranderd! Mediabox gaat iedere nacht van stroom af, 1 schakelaar schakelt tv, receiver en box uit.
Energiestaand staat op default, niets aan gewijzigd.

Uitgelicht topic