PvanB

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Replay Ziggo Sport via Chromecast

Misschien dat ik een open deur in trap. Maar ik zat met een vraag over terugkijken vanuit de Ziggo Go app via een Chromecast.

Jullie zullen vast wel denken: "Ja hoor, daar heb je er weer een!". Ik heb al tal van topics gevonden waarin duidelijk wordt dat het een kwestie van content rechten is.

Alleen heb ik het nu specifiek over Ziggo Sport. De eerste helft van de naam van de zender moet toch al genoeg zeggen? Als Ziggo Sport van Ziggo is, dan hebben zij toch de rechten en moet ik prima een herhaling kunnen kijken vanuit de Ziggo Go app via mijn Chromecast. Maar waarom kan dat dan toch niet?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @PvanB en welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum. Vanwege de afspraken die met de zenders gemaakt zijn is Replay TV content voor geen enkele zender (ook niet Ziggo Sport) te streamen via een Chromecast.
Je kan wel gebruik maken van Replay TV op het moment dat je de Ziggo Go TV app installeert op je Android TV (box), Apple TV of Amazon Firestick TV. Op deze pagina lees je hierover meer. 
Laat het gerust weten als je hierover nog vragen hebt. We helpen je dan graag verder.

Nog een prettige dag!

Groeten,

Paul 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @PvanB en welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum. Vanwege de afspraken die met de zenders gemaakt zijn is Replay TV content voor geen enkele zender (ook niet Ziggo Sport) te streamen via een Chromecast.
Je kan wel gebruik maken van Replay TV op het moment dat je de Ziggo Go TV app installeert op je Android TV (box), Apple TV of Amazon Firestick TV. Op deze pagina lees je hierover meer. 
Laat het gerust weten als je hierover nog vragen hebt. We helpen je dan graag verder.

Nog een prettige dag!

Groeten,

Paul 

Uitgelicht topic