Replay TV werkt niet sinds start abonnement

Goedemiddag,

ik heb sinds 16 mei een mediabox next en alles werkt goed behalve ziggo replay. Ik kan van specifieke programma’s geen afleveringen terugkijken. Dit kon eerst wel. Ik kan ze met zowel de mediabox next als de ziggo go app als de website niet bekijken. Dit kon eerst dus wel. Het gaat om specifieke programma’s. Andere programma’s kan ik wel terugkijken, maar ik merk dat ik nu meerdere programma’s niet meer kan terugkijken. En van sommige programma’s kan ik bijvoorbeeld 4 afleveringen terugkijken, maar de 5de niet en de 6de weer wel . Als ik bij de ziggo go app een programma wil bekijken dan staat er “Je hebt een abonnement op Replay nodig om dit te bekijken.” Zie de bijlagen.

Ik heb ook meerdere malen contact met ziggo gehad, namelijk door te bellen en via de chat en niemand snapt wat er aan de hand is. Er was wel sprake van een storing, maar die is inmiddels opgelost. Helaas is dit bij mij niet zo. Ziggo medewerkers zeggen dat als er staat dat je een abonnement op replay nodig hebt om het programma te bekijken, dan is dat programma wel beschikbaar voor replay. Ook wordt er gezegd dat ik terug gemaild ga worden, maar dat gebeurt niet. Dus ik hoop zo wat hulp te krijgen.

Ziggo replay en de mediabox next staan gewoon netjes onder mijn ziggo. Ik heb al meerdere malen de box en mijn modem gereset en heb ook via mijn ziggo de zenders opnieuw opgehaald. Ook heb ik de mediabox next weer naar de fabrieksinstellingen gezet. Ik heb ook de apps op mijn diverse apparaten verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niks helpt en ik weet niet wat ik verder nog kan doen.

Met vriendelijke groet,

Dolfijn

P.S. bij de bijlage van Parks and Recreation zie je dat er alleen 1 aflevering wel beschikbaar is voor Replay en de rest niet.

32 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Heeft u al eens op "zenders en pincode herstellen" geklikt?
Heeft u al eens op "zenders en pincode herstellen" geklikt?

Ja, dit heb ik al 2 of 3 keer gedaan.
Reputatie 7
Hoi @Dolfijn,

Bedankt voor je uitgebreide probleemomschrijving! Slechts 1 aflevering kunnen kijken en dan de rest niet schiet natuurlijk niet op. Dat moet gewoon anders. Zojuist heb ik een signaal naar je Next gestuurd zodat je rechten eens opnieuw worden ingeladen. Wil je vanmiddag eens kijken of het nu wel lukt?
Hoi @Dolfijn,

Bedankt voor je uitgebreide probleemomschrijving! Slechts 1 aflevering kunnen kijken en dan de rest niet schiet natuurlijk niet op. Dat moet gewoon anders. Zojuist heb ik een signaal naar je Next gestuurd zodat je rechten eens opnieuw worden ingeladen. Wil je vanmiddag eens kijken of het nu wel lukt?

Geen dank! Leek me wel handig voor jullie om te weten wat ik allemaal al heb geprobeerd en wat het precieze probleem is.

Ja, ik zal het laten weten. Moet ik de next box in de tussentijd aan laten? Of mag het gewoon uit? Bedankt voor de hulp!
Ik heb ook geen replay op de next via m'n iOS apps heb 2 iPhones nog wel, zal jullie tablet eens checken uit 2012 daar zal het ook nog wel op werken want via het web werkt het ook.
Moet de ziggo app ook updaten, want er staat hier ergens dat je een icoontje onderin in beeld erbij krijgt omdat alles nu in de cloud word opgeslagen t/m 400 uur. Ik zal het even proberen op te zoeken. Ik heb de next box vandaag binnen gekregen nog geen 2 uur geleden. Ik kan die precieze pagina niet meer terugvinden met uitleg hoe te controleren of je de laatste versie hebt, ik heb nog een hogere versie. Maar er komt dacht ik een icoontje webtv bij als het goed is ?
Hai @Michael Ziggo,

de replay (voor de specifieke programma’s) werkt nu om 18.55u nog steeds niet. Ik zal u morgen hier weer over updaten.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +16
Superstore is (in ieder geval bij mij) nog nooit via replay te zien geweest. Bij Fox staat altijd "niet vrijgegeven", zodat ik ze altijd moet opnemen.
Replay doet het sinds vandaag bij mij op de mediabox next!

Ik heb alleen nog geen webtv icoontje onderaan in de app zoals te zien is op dit plaatje

Screenshot afkomstig uit dit topic https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/verwijderen-opnames-van-mediabox-next-niet-mogelijk-via-ziggo-go-40278

Weet niet of de app dan niet helemaal 100% werkt ben nog niks tegengekomen ook nog niet veel uitgeprobeerd, maar het is wel opvallend op zich!
Reputatie 6
Badge +2
WebTV is niet meer actief, op de Ziggo website staan ook nog plaatjes waar het WebTV icoon op te zien is, deze moeten ook nog aangepast worden naar plaatje zonder webTV icoon.
@Nick999 Oh bedankt voor het doorgeven! Dan weet ik dat die in ieder geval niet beschikbaar is voor Replay.

@Michael Ziggo Ik kan nu alleen afleveringen van Parks en Recreation op de zaterdag terugkijken, maar op zondag en de overige dagen niet. De rest werkt nog steeds niet. Wat nu?
Goedemorgen,

ik wilde gisteren de film Godzilla terugkijken, maar ik heb weer hetzelfde probleem: “Je hebt een abonnement op Replay nodig om dit te kunnen bekijken”.

Ik hoop echt dat er een oplossing kan komen!

Reputatie 7
Hoi @Dolfijn,

Ik ga er dan nog eens voor je induiken, want het gaat dus nog steeds niet goed. Even voor de goede orde: dit heb je ook wanneer je op de Next zelf terugkijkt? Wil je dit ook eens in de browser op je laptop/pc testen? Dan hebben we het in ieder geval op alle platforms gecheckt.
Reputatie 2
Badge
Er is iet vreemds met die film want ik kan hem ook niet terugkijken op de Nextbox, maar ook niet via ZiggoGo.
Bij de Nextbox krijg ik alleen de optie om deze zender live te kijken, programma's ervoor en erachter kan ik wel terugkijken.
Hoi @Dolfijn,

Ik ga er dan nog eens voor je induiken, want het gaat dus nog steeds niet goed. Even voor de goede orde: dit heb je ook wanneer je op de Next zelf terugkijkt? Wil je dit ook eens in de browser op je laptop/pc testen? Dan hebben we het in ieder geval op alle platforms gecheckt.

Hi @Michael Ziggo,

ja, ik heb dit ook als ik op de Next box terug wil kijken en ook op de browser (de ziggo go site) op mijn laptop. Ook heb ik dit op alle apps op verschillende apparaten, namelijk mijn tablet en iPhone en Windows 10 app.
Er is iet vreemds met die film want ik kan hem ook niet terugkijken op de Nextbox, maar ook niet via ZiggoGo.
Bij de Nextbox krijg ik alleen de optie om deze zender live te kijken, programma's ervoor en erachter kan ik wel terugkijken.

Ik heb dit ook precies!

Volgens mij zou Godzilla wel beschikbaar moeten zijn voor Replay...
Reputatie 7
Godzilla is niet beschikbaar voor Ziggo Replay. Deze heeft ook geen Replay-teken in de televisiegids. Het lijkt er dus meer op dat niet alle programma's die je hier noemt niet zijn vrijgegeven voor Ziggo Replay.
Godzilla is niet beschikbaar voor Ziggo Replay. Deze heeft ook geen Replay-teken in de televisiegids. Het lijkt er dus meer op dat niet alle programma's die je hier noemt niet zijn vrijgegeven voor Ziggo Replay.

Hey @Michael Ziggo,

dat zal wel waar zijn wat betreft Godzilla en Superstore dan, maar niet voor Parks and Recreation en The Office want die 2 programma’s waren eerst wel beschikbaar voor Replay. Nu is Parks and Rec wel alleen terug te kijken op zaterdag maar niet op de overige dagen. Zie de bijlagen. Bovendien zijn er meer series met missende afleveringen, zoals Bob’s Burgers en Young Sheldon op Comedy Central (toen dit nog uitgezonden werd). Het lijkt me sterk dat wanneer een serie beschikbaar is voor Replay, dat de ene aflevering wel bekeken kan worden en de andere weer niet.

En als een film of serie niet beschikbaar is voor Replay, waarom wordt er dan aangegeven dat er een abonnement op Replay nodig is om dit te bekijken? Dat is nogal misleidend.

Reputatie 7
Hoi @Dolfijn,

De afgelopen dagen ben ik er voor je ingedoken. Het is inderdaad gek dat de ene niet werk en de andere wel. Dat klopt dus van geen kant. Er stonden enkele storingen open waar jouw probleem soms raakvlakken mee had. Die zijn nu opgelost, dus ik ben benieuwd of jouw probleem nog steeds speelt. Zo ja, dan moet ik wederom verder gaan kijken.
Hoi @Dolfijn,

De afgelopen dagen ben ik er voor je ingedoken. Het is inderdaad gek dat de ene niet werk en de andere wel. Dat klopt dus van geen kant. Er stonden enkele storingen open waar jouw probleem soms raakvlakken mee had. Die zijn nu opgelost, dus ik ben benieuwd of jouw probleem nog steeds speelt. Zo ja, dan moet ik wederom verder gaan kijken.

Hi @Michael Ziggo,

mijn problemen zijn er nog steeds. Kunt u voor me nagaan of The Office beschikbaar is voor Replay? Van Parks and Recreation weet ik dit wel, aangezien het soms wel terug te kijken is. Ik vraag het me nu alleen af van The Office.
Reputatie 7
Hoi @Dolfijn,

Heb 3 afleveringen gecheckt en die afleveringen van The Office zijn via Viceland hier wel terug te kijken. Bij jou ook? Zo niet, kan je hier aangeven bij welke afleveringen Replay niet werkt, want dan is er misschien een fout in de oplevering.
Hoi @Dolfijn,

Heb 3 afleveringen gecheckt en die afleveringen van The Office zijn via Viceland hier wel terug te kijken. Bij jou ook? Zo niet, kan je hier aangeven bij welke afleveringen Replay niet werkt, want dan is er misschien een fout in de oplevering.

Hey @Michael Ziggo,

Er is geen enkele aflevering terug te kijken van The Office en momenteel ook niet van Parks and Recreation.
Reputatie 7
@Dolfijn,

Zou je hier ook nog eens een screenshot van wat je ziet wanneer je bijvoorbeeld aflevering 7: The Client van The Office terug wil kijken? Dan bundel ik alles nogmaals en zit ik het nog eens intern door. Het is mij op dit moment een raadsel waarom dit bij jou niet werkt.
@Dolfijn,

Zou je hier ook nog eens een screenshot van wat je ziet wanneer je bijvoorbeeld aflevering 7: The Client van The Office terug wil kijken? Dan bundel ik alles nogmaals en zit ik het nog eens intern door. Het is mij op dit moment een raadsel waarom dit bij jou niet werkt.

Hoi @Michael Ziggo,

zou het misschien aan de mediabox next zelf liggen?

Ik zie op de apps (op verschillende apparaten) dat ik een abonnement op replay nodig heb om het te kunnen bekijken en op de mediabox next zelf staat er geen replay icoontje en als ik op de aflevering druk, dan staat er alleen de optie “bekijk de zender live”.

Reputatie 7
Badge +26
Hier, bij deze series replay ook niet mogelijk .
Hi @Michael Ziggo,

Update: de live tv zenders doen het nier meer sinds 17.30u vanmiddag. Ik heb ook het Hindi pakket en die doet het wel als enige (NPO 1, 2 en 3 werken dus ook niet). Er wordt aangegeven dat ik geen abonnement heb op de zenders (zie de bijlage). De mediabox Next is ook verdwenen uit Mijn Ziggo, evenals replay tv. De zenders werken ook niet op de Ziggo Go app.

Ik heb telefonisch contact gehad en er werd een signaal gestuurd naar de mediabox Next en het zou moeten werken binnen 4 uur. Dit is niet gebeurd. Om 00.15u heb ik via de chat weer contact gehad met Ziggo. Er werd mij verteld dat er bepaalde regels van mijn abonnement ontbreken en dat die handmatig toegevoegd zullen worden. Dit kan tot 24 uur duren. Ik moet dus even afwachten, maar ik wilde dit even doorgeven aangezien ik al problemen had met Replay.

Reageer