Kinkej

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Replay tv werkt niet

Zaterdag ochtend geïnstalleerd en de next box kan nog steeds niet opnemen en replay tv werkt ook niet zegt je hebt geen abonnement op replay tv
8 Reacties 8
DirkZutphen

Level 6
  • 105Posts
  • 6Oplossingen
  • 69Likes
Misschien heb je het al geprobeerd, maar zet de box eens terug naar de fabrieksinstellingen.
Ik had hetzelfde en na de reset werd de 4.15 software opnieuw geïnstalleerd. Daarna was alles goed. Misschien toeval maar bij mij werkt het.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Er is een storing geweest afgelopen 16 mei en daarvan kan je nog hinder ondervinden.

Beste oplossing is:
Media Box Next van de stroom halen
Modem opnieuw opstarten na 30 seconde van de stroom
Daarna de Next weer op de stroom aanzetten.
Kinkej
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb ik allemaal geprobeerd maar werkt helaas nog steeds niet
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Dan zal een moderator dit topic vanzelf oppakken naar aanleiding van het probleem, want er zijn meer mensen die dit nog steeds hebben.
Kinkej
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoop het als je de klanten service belt word je alleen van kastje naar de muur gestuurd het probleem oplossen kunnen ze ook niet
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Er zijn al meldingen gemaakt en er wordt aangewerkt dat het zo snel mogelijk wordt opgelost, maar in het weekend zijn er nauwelijk moderators en doordeweeks wel, dan is het even afwachten.
Kinkej
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Echt vlot zijn ze er vandaag ook niet mee
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Kinkej
De activatie van de Mediabox Next was nog niet volledig doorgelopen in ons klantsysteem, waardoor dit probleem is ontstaan.

Ik zie dat de activatie op 21 mei alsnog is voltooid en ga er vanuit dat jouw probleem nu is verholpen. Kun je dit ook bevestigen? Anders helpen we je graag verder.

Uitgelicht topic