Replay tv werkt niet

  • 19 mei 2019
  • 8 Reacties
  • 1025x Bekeken

Zaterdag ochtend geïnstalleerd en de next box kan nog steeds niet opnemen en replay tv werkt ook niet zegt je hebt geen abonnement op replay tv

8 Reacties

Misschien heb je het al geprobeerd, maar zet de box eens terug naar de fabrieksinstellingen.
Ik had hetzelfde en na de reset werd de 4.15 software opnieuw geïnstalleerd. Daarna was alles goed. Misschien toeval maar bij mij werkt het.
Reputatie 7
Badge +26
Er is een storing geweest afgelopen 16 mei en daarvan kan je nog hinder ondervinden.

Beste oplossing is:
Media Box Next van de stroom halen
Modem opnieuw opstarten na 30 seconde van de stroom
Daarna de Next weer op de stroom aanzetten.
Heb ik allemaal geprobeerd maar werkt helaas nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +26
Dan zal een moderator dit topic vanzelf oppakken naar aanleiding van het probleem, want er zijn meer mensen die dit nog steeds hebben.
Hoop het als je de klanten service belt word je alleen van kastje naar de muur gestuurd het probleem oplossen kunnen ze ook niet
Reputatie 7
Badge +26
Er zijn al meldingen gemaakt en er wordt aangewerkt dat het zo snel mogelijk wordt opgelost, maar in het weekend zijn er nauwelijk moderators en doordeweeks wel, dan is het even afwachten.
Echt vlot zijn ze er vandaag ook niet mee
Reputatie 7
@Kinkej
De activatie van de Mediabox Next was nog niet volledig doorgelopen in ons klantsysteem, waardoor dit probleem is ontstaan.

Ik zie dat de activatie op 21 mei alsnog is voltooid en ga er vanuit dat jouw probleem nu is verholpen. Kun je dit ook bevestigen? Anders helpen we je graag verder.

Reageer