1
Vraag
2
Reacties
dennis333

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Replay TV staat nog niet in Gids

Sinds vanavond 19:00 uur (d.d. maandag 8 juli 2019) heb ik mijn Ziggo Mediabox Next geïnstalleerd.
Alleen 1 ding werkt niet: Replay TV.
Op plaatjes en handleidingen heb ik gezien dat het symbool van Replay TV in de TV Gids moet staan en volgens mij ook onderaan de info over het Live TV kijken programma.
Maar bij geen van beiden staan die iconen en kan ik ook niet een programma wat nu uitgezonden wordt vanaf het begin zien of een programma wat eerder uitgezonden is (tot 7 dagen geloof ik) terugkijken.
Hij geeft dan aan dat ik mij moet abonneren op Replay TV, terwijl ik dat volgens mijn Alles-in-1 Compleet pakket samen met Mediabox Next ook expliciet Replay TV, en TV opnemen in de cloud heb staan.

Komt dit iemand bekend voor? Of hebben jullie een oplossing om mij verder te helpen?
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Het lijkt erop dat je abonnement nog niet goed is doorgelopen.

Kijk eens in Mijn Ziggo, als de Next er staat kun je proberen om het abonnement door te zetten naar je Next.

Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Next op enders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Ziggo heeft wel een uitstekende compensatieregeling als diensten niet werken.
Als alles werkt, neem dan contact op met Ziggo en dan kunnen ze de periode vaststellen vanaf de eerste melding aan hun tot de oplossing en de compensatie vaststellen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Het duurt wel eens even voordat het hele registratieproces is doorlopen, en nu is er ook nog een (inlog) storing.
Probeer het morgen nog eens.

Soms helpt het om hem even een minuutje uit te zetten met de knop achterop.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De administratieve afhandeling van de abonnementen loopt wat achter bij de installatie. Wacht 1 à 2 dagen af, dan zal het wel lukken.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Het lijkt erop dat je abonnement nog niet goed is doorgelopen.

Kijk eens in Mijn Ziggo, als de Next er staat kun je proberen om het abonnement door te zetten naar je Next.

Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Next op enders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Ziggo heeft wel een uitstekende compensatieregeling als diensten niet werken.
Als alles werkt, neem dan contact op met Ziggo en dan kunnen ze de periode vaststellen vanaf de eerste melding aan hun tot de oplossing en de compensatie vaststellen.
dennis333
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Be rt wrote:
Het lijkt erop dat je abonnement nog niet goed is doorgelopen.

Kijk eens in Mijn Ziggo, als de Next er staat kun je proberen om het abonnement door te zetten naar je Next.

Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Next op enders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Ziggo heeft wel een uitstekende compensatieregeling als diensten niet werken.
Als alles werkt, neem dan contact op met Ziggo en dan kunnen ze de periode vaststellen vanaf de eerste melding aan hun tot de oplossing en de compensatie vaststellen.


Hoi Bert,

Ik heb in 'Mijn Ziggo' omgeving op de Ziggo website inderdaad bij 'Mijn producten', onder 'Next' op "zenders en pincode herstellen" geklikt en op de volgende pagina op 'Opnieuw ophalen' geklikt.
Het duurde een kleine 15 minuten, maar nu zie ik inderdaad in de TV Gids en bij de programma's onderin het icoontje van Replay TV.

Dat was voor mij dus de (supersnelle) oplossing. Bedankt!!! :relaxed:
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi dennis333 . Welkom op de Community!

Je hebt gelijk door hoe snel het kan gaan 😉 Super dat je gelijk zo snel een oplossing hebt.

Heel erg veel kijkplezier!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic