zeeuw102

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay tv bij Mediabox Next werkt niet goed

Beste.... Sinds een paar weken in het bezit van de NEXT. Alles werkt goed. Hoewel beeld ook minder is. Ik heb een Samsung Qled tv. Maar goed, daar gaat mijn vraag niet over.
Wat erg irritant is, is dat bij tv replay, het terugkijken van series. Het tijdstip van starten niet klopt. Iedere keer begint de serie al midden in de serie. En dan heeft het geen zin meer om te kijken. Dat is heel erg vervelend. Ik ga dus terug via de tv gids naar het starttijdstip van wat ik wil kijken en druk op ok. De NEXT start de serie dan bv. 10 minuten na het begin. Dat is bij series en filmen het belangrijkst omdat dan de moord al is gepleegd. Heel erg vervelend en ik kan niks aanpassen. Hebben nog meer mensen dit en wie kan mij helpen.
2 Reacties 2
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo zeeuw102 welkom op de Community. Ik begrijp dat zodra jij een een serie wil kijken via Replay deze middenin die aflevering gaat afspelen? Dan is de aflevering helemaal onbruikbaar. Wij nemen de series op aan de hand van de tijdtabel die wij van de omroepen doorkrijgen. Als de omroep toch nog gaat schuiven met het tijdstip dan gaat het zeker mis. Enkele zenders doen dit regelmatig, andere zijn erg stabiel. Daarom de vraag: Heb je dit bij elke zender en bij elk op te nemen serie?

Een specifiek voorbeeld met zender, datum en tijdstip en misschien zelfs een foto van het menu met de opname helpt ons enorm.
zeeuw102
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Anne, ik zal het beter gaan bijhouden. Maar het is zeker bij BBC first. NPO extra. Het heeft bv. geen zin om naar midsomer murders te gaan terugkijken als de Next 10 minuten in de film/serie begint. Je kan ook nergens een correctie maken.
groetjes, Rob

Uitgelicht topic