1
Vraag
2
Reacties
Toma

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Reclames doorspoelen op mediabox Next in een opname lukt me niet

Hi,
Volgens een andere thread op dit forum zou het mogelijk moeten zijn om reclames door te spoelen tijdens het kijken van een opname (BEWAARD) mij lukt het echter niet bij RTL4 andere zenders nog niet geprobeerd, klopt dit?
Mocht het niet gaan stuur ik de mediabox next ook meteen weer retour naar Ziggo. Dat zou ik stijlloos vinden namelijk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Over welke opname gaat het?

Weet je heel zeker dat je niet naar "replay" kijkt? Dit komt nogal eens voor en de vergissing is makkelijk gemaakt.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Over welke opname gaat het?

Weet je heel zeker dat je niet naar "replay" kijkt? Dit komt nogal eens voor en de vergissing is makkelijk gemaakt.
Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes
Je kunt reclames alleen doorspoelen bij opnamen.

Hiervoor moet je expliciteit via de Home-knop naar Bewaard gaan en van daaruit de aflevering starten.

Als je een aflevering start vanuit de gids, ook al is of wordt die opgenomen, dan wordt de Replay-versie geopend, en kun je niet doorspoelen.

Is dit wellicht wat er misgaat?

Lijkt me een goed verbeterpunt voor de ontwikkelaars om in het tweede geval ook gewoon de aflevering als opname te openen, mét 'doorspoelprivileges'. 🙂
Toma
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo!
Bedankt voor jullie reacties!

In de eerste instantie keek ik inderdaad bij BEWAARD in het HOME scherm. Toen ik hier probeerde de reclame blokken door te spoelen lukte het niet. Maar de uitzending liep nog dus was het eigenlijk replay tv.

Nadat de opname klaar was (In de voetsporen van dr. Pol) keek Ik nog eens of ik de commercials door kon spoelen. En toen lukte het wel. Gelukkig!

Dus probleem opgelost!
Thanks!
Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes
Toma
Als je een lopende opname vanuit BEWAARD opent (met de optie Kijken vanaf begin), dan zou je wel de reclames moeten kunnen doorspoelen.

Met de optie Verder kijken of Naar live tv en daarna zou het weleens niet kunnen doen.

Misschien iets om te testen de volgende keer. Nochtans fijn dat het nu wel lukt. 🙂
kusuma

Level 10
  • 437Posts
  • 1Oplossingen
  • 125Likes
sinds de laatste twee dagen kan ik niet doorspoelen zowel REPLAY als bewaard
beeld blijf stilstaan na een minuut gaat hij verder maar dan geen geluid
rechts boven een krijg ik een venster te zien een ogenblikje
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
kusuma wrote:
sinds de laatste twee dagen kan ik niet doorspoelen zowel REPLAY als bewaard
beeld blijf stilstaan na een minuut gaat hij verder maar dan geen geluid
rechts boven een krijg ik een venster te zien een ogenblikje



Zet de box eens even een minuutje uit met de knop achterop, dit wil nogal eens rare problemen oplossen.
jasperdoomen

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit gebeurt bij mij soms ook. Reclameblokken binnen een opgenomen uitzending (die dus beginnen als de uitzending al 10 of 15 minuten loopt) kan ik vooruitspoelen, maar voorafgaand aan de uitzending verschijnt een (extra) reclameblok (van ongeveer een halve minuut) dat ik niet vooruit kan spoelen.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit topic is antiek, omstandigheden veranderen.

 

En in dit topic gaat het eigenlijk niet over opnames maar werd abusievelijk replay gekeken.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

Hi @jasperdoomen, je reageert op een heel oud topic. Kan je een eigen topic starten en daarin je probleem aankaarten? Dit houdt het ook overzichtelijker.
Belangrijk voor mij om te weten is of het gaat om Replay TV of opnames en of je dit issue op elke zender ervaart of op enkele.

Ik hoor graag van je!

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

Excuus, ik zie dat je dit al gedaan hebt. Fijn! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic