Ratelend geluid uit Mediabox Next

  • 23 januari 2020
  • 14 Reacties
  • 99x Bekeken

Helaas heb ik last van een ratelend geluid dat ik altijd en continue hoor. Soms door het geluid van de tv als deze 's avonds rustig staat.

Wie kan mij helpen met toestel te vervangen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

14 Reacties

@Victriplec Een Ziggo moderator zou dat mogelijk kunnen doen, zij hebben Ziggo achter hun naam staan en komen vrijwel iedere paar werkdagen langs in ieder topic op dit klant helpt klant forum.

Dank je wel Be rt!

Eventjes afwachten dus.

Reputatie 7
Badge +5

@Victriplec Kijk hier eens ik denk dat ook dit jou probleem is.

Ventilator geluid Mediabox Next 

Hoi Mathhein,

 

Dank voor je reactie.

Ik heb even gelezen waar je naar linkte en getest of het geluid weg is als ik de positie verander. Ik heb hem schuin, op zijn kant en ondersteboven gehouden. Hij blijft helaas ratelen. Lijkt inderdaad op een ventilator oid.

Reputatie 7
Badge +5

Yep dacht ik al succes en meld je bij ziggo voor omruilen.:wink:

Ah oké.

Moet ik daarvoor bellen of kan ik dat ook hier op het forum doen?

Thanks

Reputatie 7
Badge +5

Ah oké.

Moet ik daarvoor bellen of kan ik dat ook hier op het forum doen?

Thanks

@Lycke Ziggo pak dit ff op svp.

Bellen met de klantenservice kan maar ook een Mod kan dat voor jou regelen.

@Victriplec Een Ziggo moderator zou dat mogelijk kunnen doen, zij hebben Ziggo achter hun naam staan en komen vrijwel iedere paar werkdagen langs in ieder topic op dit klant helpt klant forum.

Dank je wel Be rt!

Eventjes afwachten dus.

Als je via de standaard klantenservice gaat, dan krijg je mogelijk eerst alle standaard vragen en mogelijke oplossingen.

Dank je Be rt en Mathhein!

Ik ga kijken hoe dat werkt via een mod 🙂

Reputatie 5

Hoi @Victriplec , van harte welkom hier! 

Super irritant dat de ventilator van de Mediabox Next je zo in de weg zit. Het is natuurlijk boven alles niet de bedoeling dat deze lawaai gaat zitten maken. Ik help je dan ook graag aan een nieuwe box. 


Ik heb deze nu gelijk voor je besteld. Ziggo doet z'n best om deze vandaag de deur nog uit te doen. Je krijgt van PostNL een Track & Trace code per mail, zodat je het pakket kunt volgen tot aan deur. 

De herrie-makende box moet dan straks terug naar ons. Hiervoor krijg je een retourdoos opgestuurd. Deze wordt los geleverd van het pakket met de vervangende box :blush:.

Heb je hier nog vragen over, stel ze dan gerust! 

Ik wens je vast een goed weekend. 

Tjonge wat werkt dit handig zeg dit forum 👍.

Dank je wel Marije. Ik zal de huidige box retour sturen. En nogmaals dank aan Mathhein en Be rt voor snelle hulp!

Top.

Reputatie 5
Badge +7

@Marije Ziggo  gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe wordt deze box nu als “kapot” herkend zodat ie straks niet naar een andere klant gestuurd wordt?

Reputatie 5

Leuk dat je hier zo nieuwsgierig naar bent, @Arnold1310 . 

Bij het omwisselen van de box moeten wij een technisch defect markeren met waarom de omwisseling nodig is. In dit geval is dat gemarkeerd op “lawaai makende box/fan”. 
Zodra de box bij ons terug is, zal deze door een specialist onder de loep genomen worden en indien mogelijk gerepareerd worden. Als dit is gedaan wordt de box helemaal uitvoerig getest. 

 

Komt ‘ie daar met vlag en wimpel doorheen, dan kan deze hergebruikt worden. 

Reputatie 5
Badge +7

Dank voor je uitleg. Leuk! :relaxed: