1
Vraag
2
Reacties
Roosje

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Programma's stoppen en hervatten bij Videoland

Als ik een serie of film start op Videoland en ik stop halverwege zit er ten eerste geen ‘stop’ knop op de a.b. En ten tweede als ik het programma wil herstarten gaat ie niet verder waar ik ben gebleven, maar start weer bij het begin. Hoe kan ik dat oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
De pauze en play knop dubbel indrukken dat is pauze en de stop/terug knop is half rondje

Het opnieuw opstarten ligt echt aan Videoland, er is 2 weken terug een hele grote storing geweest, ik zelf heb hier ook last van, hij onthoud niet waar je bent gebleven.

Enige wat je kan doen is even uitloggen en opnieuw inloggen, anders even aankijken.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
De pauze en play knop dubbel indrukken dat is pauze en de stop/terug knop is half rondje

Het opnieuw opstarten ligt echt aan Videoland, er is 2 weken terug een hele grote storing geweest, ik zelf heb hier ook last van, hij onthoud niet waar je bent gebleven.

Enige wat je kan doen is even uitloggen en opnieuw inloggen, anders even aankijken.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Bericht van Videoland

Hoi Dave,

Dank voor je bericht!
We willen natuurlijk dat je ook op je beide smart-tv zonder problemen kunt genieten van Videoland. Daarom hebben we enkele tips voor je. Hiermee kan het probleem vaak opgelost worden:

  • Zit je in de app op de smart-tv? Log dan eens uit en koppel je televisie opnieuw. Hier vind je hoe je dat kunt doen.
  • Probeer de tv eens 60 seconden van de stroom af te halen door de stekker van de smart-tv uit het stopcontact te halen.
  • Indien mogelijk, probeer de Videoland app eens opnieuw te installeren.
  • Het is van belang dat de firmware van je televisie up-to-date is. Controleer of dit het geval is. Als je niet weet waar je dit kunt vinden, ga dan naar de website van de fabrikant.
  • Omdat we continu bezig zijn met het verbeteren van onze diensten, kan het zijn dat er een nieuwe(re) versie van de app beschikbaar is. Kijk dit na.
  • Gebruik je een homeplug? Dan kan het zijn dat Videoland niet optimaal werkt. We adviseren dan om je televisie bekabeld met het internet te verbinden.
  • Je kunt het werkgeheugen van je smart-tv legen. Om erachter te komen hoe dit moet, kun je het beste contact met de fabrikant opnemen.

Kom je er met deze stappen niet uit? Dan duiken wij er graag wat dieper in. Hiervoor hebben we wel extra informatie van je nodig, zonder deze informatie kunnen we jouw melding niet doorzetten:

  • Een uitgebreide uitleg van het probleem
  • Het modelnummer van je televisie
  • De firm- en softwareversie die op je televisie staan
  • Videoland app versie (te vinden via de 'klantenservice button' in de app)
  • Bij welke film en/of serie ervaar je afspeel problemen
  • Wat is het tijdstip waarop je afspeel problemen ervaart
  • Je IP adres (www.watismijnip.nl)
  • Is je smart-tv met een kabel direct op het modem aangesloten?
  • Een schermafdruk van je internetsnelheid (www.speedtest.net)
  • Heb je ook op andere apparaten, zoals op je computer of telefoon/tablet, last van dit probleem?


De vraag naar Beta-testers hebben we voorlopig nog niet. Maar wie weet wat we daar in de toekomst voor nodig hebben.

Heb je nog andere vragen?
Neem dan gerust opnieuw contact op. Je kunt ook hier klikken om naar onze hulppagina te gaan. Daar vind je overigens ook op welke manieren je ons nog meer kunt bereiken.

Groet,

Dennis

Videoland Klantenservice
www.videoland.com
Roosje
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
stop/terug knop is half rondje... waar vind ik deze?? (#blond?)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Nummer 8 op het plaatje is de terug knop
Nummer 14 middelste is play/pauze knop
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Een beeld zegt meer dan duizend woorden, top Dave- 🙂
Heb je de juiste knop gevonden, Roosje ?
Roosje
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gevonden! Maar die stop knop is er wel eentje met uitleg. had dit niet voor "stop" aangezien... de handleiding heeft ook niet de omschrijving "stop".. mss een verbeterpunt(je)?
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
We willen stiekem niet dat je stopt met kijken 😉 Top dat het is gelukt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic