1
Vraag
2
Reacties
A3aan79

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes

Profielenknop afstandsbediening Mediabox Next

Op de afstandsbediening van de Next zit aan de zijkant een profielenknop. Staat ook zo omschreven in de handleiding.
Echter, staat er verder niets over in de handleiding. Ook het drukken op deze knop doet niets.
Gaat dit nog komen? Of...?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Deze knop is inmiddels actief, inderdaad met het idee om tussen profielen te schakelen.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
De profielenknop komt in de toekomst als de software geupdate wordt. Het is nu dat de Next kan draaien en voor de klant werkend is. De extra's is van latere zorg.

Lijkt me eerst even handig de gebruiksaanwijzing hier Media Box Next door te lezen.
A3aan79
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
De profielenknop komt in de toekomst als de software geupdate wordt. Het is nu dat de Next kan draaien en voor de klant werkend is. De extra's is van latere zorg.

Lijkt me eerst even handig de gebruiksaanwijzing hier Media Box Next door te lezen.

Die ken ik al inderdaad, daar stond ook al niets over profielen.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Alles wat in de gebruiksaanwijzing staat klopt en wat nog niet werkt wordt ook omschreven, en laten we hopen dat de update voor alle functies snel komt, maar voor nu geniet van de media box zou ik zeggen :wink:
A3aan79
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes
Het enige wat er in de gebruiksaanwijzing gezegd wordt over de profielenknop is dat deze knop zo heet. Verder geen uitleg of dat dit iets is wat nog komt.
Ook op de site vind ik er niets over terug, vandaar mijn vraag 🙂

Dat genieten doe ik zeker haha.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Mooi zo dat je ervan geniet en je kan beste de site in de gaten houden als er een update voorbij komt. Dan zetten ze dit in een Sticky Topic over de Nieuwe Media Box Next.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Aangezien de meeste experts hier binnen de community geen mediabox next hebben ontvangen en men dus geen vragen hierover kunnen beantwoorden ben je voorlopig aangewezen op de moderators die met enige regelmaat langskomen.
De testers van deze next hebben trouwens een NDA (Non Disclosure Agreement) moeten ondertekenen en mogen niets eens reageren.
A3aan79
Topicstarter
Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 41Likes
mguzz wrote:
Aangezien de meeste experts hier binnen de community geen mediabox next hebben ontvangen en men dus geen vragen hierover kunnen beantwoorden ben je voorlopig aangewezen op de moderators die met enige regelmaat langskomen.
De testers van deze next hebben trouwens een NDA (Non Disclosure Agreement) moeten ondertekenen en mogen niets eens reageren.

Dat snap ik helemaal. Mijn vraag is ook gericht aan een ieder die het (echt) weet en mag vertellen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
A3aan79 wrote:

Dat snap ik helemaal. Mijn vraag is ook gericht aan een ieder die het (echt) weet en mag vertellen.


Ja en dat zijn er voorlopig niet zoveel, vreemde actie van Ziggo om duizenden klanten een Next te sturen, de helpdesk weet van toeten nog blazen en klanten worden naar de Community verwezen en hier mogen de ervaringsdeskundigen niet reageren. Zo werk je wel ontevreden reacties in de hand (niet die van jou) maar ik bedoel in het algemeen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
De testers van deze next hebben trouwens een NDA (Non Disclosure Agreement) moeten ondertekenen en mogen niets eens reageren.

mguzz e.a.
Sinds Ziggo info over de Next op de publieke site heeft gezet en klanten in het publieke deel van de Community vragen stellen over problemen met de Next, kunnen testers die beantwoorden zonder de NDA te schenden. Het zou ook idioot zijn als dat niet zou kunnen.
Uiteraard was volledige geheimhouding in het verleden wel verplicht. Er kon dus bv niet met uit de test verkregen feitelijke kennis gereageerd worden in het diskussie Topic over de nieuwe mediabox.

Over gevoelige info uit de test, ihb over wat nu nog loopt met nieuwere versies van de software, moet nog wel gezwegen worden.

Gr Han
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
In dit filmpje worden de profielen op 43 seconden wel getoond, mogelijk in de toekomst te gebruiken?

Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Deze knop is inmiddels actief, inderdaad met het idee om tussen profielen te schakelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic