Renekuijken

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met Mediabox Next extra via wifi (zonder coax)

ik heb de mediabox next aangesloten en werkt perfect,maar de extra geleverde mediabox next extra krijg ik niet draaiende.
ik heb er geen coax liggen en ook geen internetkabel.
weet iemand of ik deze per wifi wel kan aansluiten
zoja , en hoe
want ik kan wel tv kijken alleen niet live, alleen terug/replay kijken!!!

wie kan mij helpen,ik ben verkeerd ingelicht door Ziggo medewerker want die vertelde mij dat ik wel via wifi live kon kijken.
Wie wil mij helpen en een oplossing mailen naar

** Aangepast door moderator (Mark) **
Persoonlijke gegevens verwijderd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Renekuijken

Dit is een openbaar forum. Om ongewenste spam te voorkomen kun je het best je emailadres even weghalen.
Dat kan door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en kies dan voor bewerk.

Je kunt persoonsgegevens wel in je profiel opslaan , alleen Ziggo medewerkers kunnen dat zien.

Voor live TV kijken met de (tweede) NEXT is een coax noodzakelijk.
Of de Ziggo medewerker heeft je verkeerd voorgelicht of je hebt hem verkeerd begrepen.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/next-lijkt-niet-te-werken-zonder-coax-verbinding-42969

hanh schreef.

Zonder coax kun je via Internet bijna Live kijken op de Next via Replay of geplande opname. Kort na het begin van een uitzending starten, dan.
Met coax is iets handiger, omdat je bij gebrek aan Replay vooraf een opname moet gaan plannen voor bijna Live willen kijken op de slaapkamer ofzo. Dat is best te doen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Renekuijken

Dit is een openbaar forum. Om ongewenste spam te voorkomen kun je het best je emailadres even weghalen.
Dat kan door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en kies dan voor bewerk.

Je kunt persoonsgegevens wel in je profiel opslaan , alleen Ziggo medewerkers kunnen dat zien.

Voor live TV kijken met de (tweede) NEXT is een coax noodzakelijk.
Of de Ziggo medewerker heeft je verkeerd voorgelicht of je hebt hem verkeerd begrepen.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/next-lijkt-niet-te-werken-zonder-coax-verbinding-42969

hanh schreef.

Zonder coax kun je via Internet bijna Live kijken op de Next via Replay of geplande opname. Kort na het begin van een uitzending starten, dan.
Met coax is iets handiger, omdat je bij gebrek aan Replay vooraf een opname moet gaan plannen voor bijna Live willen kijken op de slaapkamer ofzo. Dat is best te doen.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Renekuijken wrote:
....
want ik kan wel tv kijken alleen niet live, alleen terug/replay kijken!!!

...

Dat is inderdaad de enige mogelijkheid zonder coaxkabel.

Uitgelicht topic