Beantwoord

Plasma panasonic

• 31 augustus 2019
  • 9 Reacties
  • 252x Bekeken

Goedenavond
ik heb een Panasonic tx50vt20 en die doet het al 3 maanden op de Ziggo next box en gisteren krijg ik alleen zwart beeld . Als ik de tv rechtstreeks aansluit op de coax kan ik wel analoog kijken en ook digitaal wat kan dit zijn weet iemand hier iets van b.v.d. ?

groetjes
icon

Best beantwoord door Petjani 1 september 2019, 11:03

Ja het is gelukt met een scartomvormer YEAH 🙂
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +8
Andere HDMI-kabel of ingang geprobeerd?
Ja heb ik ook al geprobeerd toch bedankt
Reputatie 7
Badge +26
Heb je de next al eens een minuutje uitgezet met de knop achterop?
ja heb ik ook gedaan dank je ,ik denk dat mij HDMI poorten kapot zijn weet het wel zeker niks doet meer wat ik aansluit .
Reputatie 7
Badge +19
ja heb ik ook gedaan dank je ,ik denk dat mij HDMI poorten kapot zijn weet het wel zeker niks doet meer wat ik aansluit .

Iets aangesloten via HDMI terwijl de spanning op de Tv stond, of deze in werking was? Dan is de kans aanwezig dat het HDMI board defect is. Maar dat kan eigenlijk altijd gebeuren. Is doorgaans nogal een dure grap. Maar kijk toch eens of echt alle poorten dienst weigeren, en niets aansluiten dus als de boel in werking is/onder spanning staat. Is er nog een HDMI poort in orde, dan zou je daarop een HDMI switch kunnen aansluiten zodat je toch de mogelijkheid hebt alle apparaten met HDMI op de Tv aan te sluiten. Alleen werkt het dan wel iets anders.

De VT20 is alweer wat ouder, en kent helaas nogal wat issues, al zijn er ook gelukkigen onder de gebruikers, maar defecte HDMI boards komen helaas nogal eens voor. En als de kosten dan erg hoog oplopen kiest men vaak niet meer voor reparatie. Toch zonde...
Goedemorgen Willem,

ja ik heb al de HDMI poorten getest helaas werkt er geen 1 meer bedankt voor het meedenken.

groetjes Peter
Ik ga nu kijken of een scartomvomer iets is.
Ja het is gelukt met een scartomvormer YEAH 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Ook dat is een 'oplossing'. Maar dan wel tussen haakje, want uiteraard kijk je nu niet meer in HD, maar SD. Wel erg zonde natuurlijk. Daar heb je een dergelijke Tv natuurlijk niet voor. Misschien anders eens vragen wat een reparatie kost en kijken of je dat er nog voor over hebt.

Reageer