1
Vraag
2
Reacties
stanis40

Level 4
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Overstappen naar next en oude opnames op mediabox nog kijken

Wil gaan overstappen naar de Next. Maar op de hdd van de mediabox staan nog redelijk wat opnames die mijn vrouw nog wil kijken. Kan ik de next aansluiten en van de losgekoppelde mediabox xl ( dan bijv naar HDMI 2 ) de hdd, dus opnames nog bekijken. Heb 3 weken de tijd geloof ik om m in te leveren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes
Gaat gewoon werken inderdaad. De MBXL wordt wel erg traag met opstarten na een week of zo. Hij kan zich dan niet aanmelden en het kan wel een minuut of 10 duren voordat hij "aan" is om opnames te kijken. Alleen live kijken werkt dan nog. De rest, on-demand,replay enzo is uitgeschakeld.

Opnames terug kijken gaat dus wel maar heb geduld voordat je iets kan kijken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Ja hoor dat gaat gewoon werken.
stanis40
Topicstarter
Level 4
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Steefb wrote:
Ja hoor dat gaat gewoon werken.

mijn vrouw ook weer blij 🙂
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes
Gaat gewoon werken inderdaad. De MBXL wordt wel erg traag met opstarten na een week of zo. Hij kan zich dan niet aanmelden en het kan wel een minuut of 10 duren voordat hij "aan" is om opnames te kijken. Alleen live kijken werkt dan nog. De rest, on-demand,replay enzo is uitgeschakeld.

Opnames terug kijken gaat dus wel maar heb geduld voordat je iets kan kijken.
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes
Steefb , ik dacht altijd dat als de Box XL gedeactiveerd is, omdat die bijvoorbeeld is vervangen door de Next, je ook de opnames niet meer kon bekijken, omdat je zelfs niet meer in het menu komt. Mocht dat wel zo zijn, dan doet de Box XL bij het afspelen van een opname volgens mij nog een controle of je een abo hebt op de zender vanwaar opgenomen is. Dat gaat volgens mij dan niet lukken. Op de een of andere manier heb ik zo mijn twijfels, al heb ik hier geen concrete ervaring mee. Ik heb alleen ervaring met een offline situatie, waar niks met de Box XL te beginnen viel.

Edit: Ik zie zojuist dat bloemen64 een gedegen antwoord heeft gegeven. Geen ideale situatie maar er valt mogelijk mee te leven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic