1
Vraag
2
Reacties
mart1950

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opstarten Mediabox Next geeft zwart beeld

als je de rode knop gebruikt om de tv en de box uit te zetten is het in zeker 50 % van de keren dat bij het opstarten geen beeld komt . moet dan de box opnieuw opstarten . Ziggo doet alsof ik de enige ben en weten het niet .en laten dan maar een monteur komen die het ook niet weet . lekker zon nieuwe box . als hij het eenmaal doet is het prima
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PetertjeBol

Level 8
  • 199Posts
  • 3Oplossingen
  • 51Likes
Ongeveer dit: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/next-box-geen-zwart-beeld-bij-opstarten-uit-standby-401...

Best beantwoord door Dave-
@John1971 zet de Next op Stand Normaal of op Hoog dan is het probleem verholpen.

Druk op Homeknop (huisje)
Dan tandwiel rechts > OK
vervolgens Tabblad Systeem

De 2e optie Verbruik in Standby
Hoog - Start snel op
Normaal
Eco

Moderator edit: Zwart beeld bij opstarten vanuit ECOstart is inmiddels verholpen. Het probleem staat nog bij ons op de radar.
Bekijk origineel

Energie stand op eco zetten is voor mij de "work around"

Bekijk in context

5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi mart1950
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Staat die dan niet in ECO stand?
Want dan lijkt het dat die opnieuw moet opstarten maar dat is niet zo. Het duurt gewoon wat langer en dan komt er ook in beeld: Even geduld

Of start die echt helemaal opnieuw op, elke keer weer?
Denk bijna dat het daar aan zou kunnen liggen.
mart1950
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eco staat niet aan .daaraan ligt het niet
mart1950
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nde staat in hoogste energie stand
moeskoetie

Level 2
  • 75Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes
ik heb de laatste keer dat het gebeurde de hdmi kabel op 2 gezet, sindsdien gaat het beter, echter gisteren was ik een programma aan het kijken, en ging even weg, en toen ik terug kwam stond het beeld bevroren....dacht dat mijn ega het voor mij op hold had gezet totdat ik terug kwam om verder te kijken, echter dit was niet het geval...hij stond gewoon in de bevroren stand, en heb dus de nex moeten resetten door de knop achterop.
PetertjeBol

Level 8
  • 199Posts
  • 3Oplossingen
  • 51Likes
Ongeveer dit: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/next-box-geen-zwart-beeld-bij-opstarten-uit-standby-401...

Best beantwoord door Dave-
@John1971 zet de Next op Stand Normaal of op Hoog dan is het probleem verholpen.

Druk op Homeknop (huisje)
Dan tandwiel rechts > OK
vervolgens Tabblad Systeem

De 2e optie Verbruik in Standby
Hoog - Start snel op
Normaal
Eco

Moderator edit: Zwart beeld bij opstarten vanuit ECOstart is inmiddels verholpen. Het probleem staat nog bij ons op de radar.
Bekijk origineel

Energie stand op eco zetten is voor mij de "work around"
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic