Opnemen, timeshifting, opname stopt

• 22 mei 2019
  • 9 Reacties
  • 200x Bekeken

had voetbal opgenomen...fox...1 uur geklets doorgespoeld...liep 12 minuten op live uitzending achter...time-shifting noemen ze dat...na 12 min einde oefening...opname stopgezet...opname liep niet door vanaf moment dat ik begin afspeelde...zij er klanten die dar ook ervaren?

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
Ja, dit is lekker duidelijk........🙄
Reputatie 5
Badge +8
Geen last van gehad. Time shiften?? Of is het 'uitgesteld kijken'?
Wat hij bedoeld waarschijnlijk is, dat je alvast een programma begint te kijken, wat nog aan het opnemen is. En blijkbaar is daar iets fout gegaan bij Bert, is het afspelen en het opnemen gestopt, terwijl het programma nog door liep.
ja...helemaal....timeshifting is met video recorder gekomen...opnemen live...later kijken...dat bestond niet voor die tijd...opa heeft het over 70ér jaren...met de harddisk kon timeshifting tijdens opnemen...je hoefde niet meer te wachten dat programma helemaal opgenomen was...daar praten we nu over...de horizon en next doen dat dus niet altijd...maar ze kunnen het zeker wel...alleen opname stopt op moment dat timeshifting begint,dus wanneer ik ga kijken...dat is de storing...waarom doet die dat soms?
Reputatie 7
Hi @bert kruit, ik heb wat moeite om te ontcijferen wat je precies deed en welk probleem daarbij optrad.

Je ervaart een probleem met je Mediabox Next.
Je had een opname gepland en nog voordat de uitzending afgelopen was ben je de opname gaan kijken.
Hierin heb je een heel stuk doorgespoeld en liep je 12 minuten achter op de live uitzending.

Toen hield de opname op na exact 12 minuten kijken?
Kreeg je daarbij ook een foutmelding?
Wat gebeurde er toen je de opname opnieuw probeerde verder te kijken vanaf het punt waar je gebleven was?
na een week verbanning door ziggo lui die mijn kritiek niet konden verdragen...hun tere zieltjes waren gekwetst...bedankt voor de verbanning...het zegt meer over ziggo-communitie dan over mij!!!
heb afgelopen week niet stil gezeten natuurlijk...we praten over de Next box...vooral de ''cloud''...dat is nieuw...harddisk zit bij ziggo in server...alle opnames gaan via internet...overdag gaat dat nog wel goed,'s avonds begint de ellende...oplossing...geen ziggo coax kabel meer,maar glasvezel...ivm met ziggo voetbal graag ziggo glasvezel...ziggo wil daar nog niet aan...
Reputatie 7
Ah ik zie dat je dezelfde vraag in meerdere topics hebt gesteld (zoals deze), zo vallen we wat in herhaling. Overigens kan ik me niet voorstellen dat je hiervoor 'verbannen' bent en dat zal ik nog even dubbelchecken bij mijn collega's.

Ik ben benieuwd naar je antwoorden op de gestelde vragen:
Toen hield de opname op na exact 12 minuten kijken?
Kreeg je daarbij ook een foutmelding?
Wat gebeurde er toen je de opname opnieuw probeerde verder te kijken vanaf het punt waar je gebleven was?
we zijn inmiddels verder mark...ga eens in op mijn stelling...geen ziggo coax kabel meer,maar glasvezel...
Reputatie 7
we zijn inmiddels verder mark..
Ok.

ga eens in op mijn stelling...geen ziggo coax kabel meer,maar glasvezel...
Daar staat een uitgebreid statement over op onze website.

Reageer