1
Vraag
2
Reacties
Jacques49

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opnemen programma's bevat niet de hele uitzending

Wat mij soms opvalt is dat als ik een programma heb opgenomen en ik het ga afspelen het programma al vaak is begonnen, soms al 2 minuten. Ik moet dan via TV replay terug naar het vorige programma en daar zappen naar het einde om het begin van het opgenomen programma te zien. Ik geloof niet dat dit de bedoeling is. Het vervelende is dat je met de Ziggo next box je geen tijd meer vooraf en aan het einde kunt toevoegen. Ik vind dit storend en hoop dat Ziggo hier iets aan gaat doen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes



Heb je wel met toets 14 geprobeerd terug te spoelen?
Of 30 seconden achteruit met toets 6.

Er wordt minstens 5 minuten voorlooptijd opgenomen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes



Heb je wel met toets 14 geprobeerd terug te spoelen?
Of 30 seconden achteruit met toets 6.

Er wordt minstens 5 minuten voorlooptijd opgenomen.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Jacques49 Dat is natuurlijk zonde van de opname! Wat Steefb al aangeeft bevat de opname extra tijd voor als na de geplande opname. Dit kan wel eens misgaan als de zender haar eigen programmering niet doorgeeft. Om wat voor programma's gaat het?
Jacques49
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Meestal het sportjournaal van 18.45. Dan staat het begin aan het eind van 1 vandaag. Maar ik zal eens kijken of het met knop 6 of 14 wel lukt. Dank in ieder geval
Jacques49
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inderdaad klopt dit. Heb het geprobeerd met een aantal programma’s en met knop 6 en 14 kun je iets verder terug. Probleem opgelost. Dank voor de reacties
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic