1
Vraag
2
Reageer en help mee
horizonfreak

Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes

Opnames Ziggo Next Box - kwaliteit slecht

Wat mij opvalt is dat de kwaliteit van het beeld van de Ziggo Next Box (in de cloud) Van mindere kwaliteit is als van de horizon xl.
Je ziet duidelijk onscherp beeld en pixels
Is dit bij meer mensen opgevallen
5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Hoe heb jij de instelling van de Next staan.

En hoe zit jij voor de TV, dichtbij of ver af, want hier is het haar scherp afstand 3,5 meter en op 4K draait het goed.

Misschien even kijken of je kabels goed zitten, even HDMI switchen kijken of het dan zichzelf oplost.

Wie weet helpt het.

Kijk anders hier voor alle info Media Box Next en in dit topic De nieuwe Mediabox - discussieer er hier op los! kan je alle info en je berichten kwijt over de Next.
horizonfreak
Topicstarter
Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes
heb alles op resolutie van tv staan en dat is 4k
Gewoon live beeld is goed maar de cloud opnames zie ik duidelijk verschil in kwaliteit
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17422Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
En kijk de hdmi resolutie regelmatig na.Wat Dave- ook al enigszins De box wil deze nog wel eens spontaan in de 720p schieten /rugzetten. ( met name bij bv update/ of paar dagen niet in gebruik. ( Dit bij mij zelden maar komt ook hier wel eens voor)

Edit: Ha mijn bericht net iets te laat geplaatst:relaxed:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Wie weet zijn de opname dan niet goed in de Cloud, en kan een Moderator hier even een melding van doorzetten om dit te reproduceren. Om wat voor opname gaat het, dan kan ik even kijken of het hier ook zo is.
horizonfreak
Topicstarter
Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes
sbs 6 meester frank visser je ziet duidelijk het verschil als je dit opgenomen hebt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic