Beantwoord

Opnames spelen niet meer af - opgelost

• 15 augustus 2019
  • 7 Reacties
  • 362x Bekeken

De gemaakte opnames kan ik niet meer afspelen, zonder dat er een rode uitroepteken achter staat, ik krijg code CS2218. Maar ook via de Ziggogo andriod app en via Ziggogo website kan de opnames niet meer afspelen. Waar ligt dit aan ?

Ik heb de mediabox next al 30 seconden van de stroom gehad, maar heeft niet geholpen. Op de storingspagina staat niks vermeld. Wat nu ?
icon

Best beantwoord door MiVo 15 augustus 2019, 13:59

Bij mij werkt het allemaal weer.
Bekijk origineel

7 Reacties

Badge
Dit probleem hebben wij ook. Heb de mediabox next
heb hem opnieuw opgestart maar helpt niet. Krijg de foutcode cs2218
zelfde probleem. CS2318 en CS2218. Geen on demand en eigen opnemen mogelijk.
Ben ( om te testen ) in het bezit van een nieuw model connectbox. De next is via UTP kabel aangesloten. Connectbox gaf ook geen WIFI signaal
Reputatie 6
Badge +1
Ik had er vanochtend net na 0600 uur last van:

Zijn er problemen op de server? Vanaf 0600 tot nu toe kreeg ik bij opnamen kijken cs2218. Herstart lostte dat op en startte een opname maar doorspoelen levert continue momentje op. Reset via de knop gaf geen wijziging.

Nog even een aanvulling voor o.a. @Anne B Ziggo Het doorspoelen was op snelheid 6 of 30. Dan kwam je een paar tikken verder en bleef hij meteen weer bij momentje. Gewoon kijken lukte wel. Of het nu weer werkt, heb ik nog niet geprobeerd maar gisteravond en eerdere ochtenden werkte het prima.

Bijgaand mijn 2 berichten uit de opnemen-topic. Ik heb nog niet gekeken hoe het nu is.
Probleem is bekend net sms gehad dat dit landelijk is .

Was 2 maanden geleden ook was Europees probleem . Nl. de server waar die films op staan ligt eruit .
Hoe werkt het
Je heb je MBN die heeft internet. Server ziggo vervolgens gaat er weer naar een mailbox server en cloud server en films en serie server. Je moet het zien dat in een magazijn daar wat ligt en daar vandaan naar ziggo gebouw moet die lijn ligt eruit.
als internet eruit ligt ligt alles eruit je hebt weer aparte server/ gebouw waar televisie signaal vandaan komt . En apart server/ gebouw voor radio die komen alle samen op kabel naar je huis en dan wordt het weer gescheiden bij uitgangspunt thuis internet naar modem tv/ radio naar MBN /tv/ radio.
Bij kabelbreuk ligt echt alles eruit of versterker in straat of wijk verdeelkast.
Beetje jip en Janneke taal om duidelijk te zijn .

Bij mij werkt het allemaal weer.
Badge
Dit probleem hebben wij ook. Heb de mediabox next
heb hem opnieuw opgestart maar helpt niet. Krijg de foutcode cs2218

heb de stekker uit de connect box getrokken en even gewacht en toen deed alles het weer

Reageer