Beantwoord

Opnames op de Mediabox XL bij overstap naar Next en zenderoverzicht Next

• 16 mei 2019
  • 3 Reacties
  • 582x Bekeken

Net de aanbieding ontvangen om over te stappen naar Next.

Nu staan er nog veel opnames op de horizon box en die worden helaas niet overgezet naar de cloud. Da's jammer want dan zou het pas echt naadloos zijn.

Hoe lang na activering van de Next box kun je die opnames op de horizon box dan nog bekijken. Ik hoorde ergens 2 weken maar wie kan dit bevestigen?

Ook is een zenderoverzicht van complete en max nog niet te vinden op ziggo.nl

Heb nu een zelf samengesteld pakket.
Ik weet dat alle extra zenders 1:1 overgegaan.

Alvast Bedankt
icon

Best beantwoord door Dave- 16 mei 2019, 21:53

Meestal binnen 3 weken na beëindiging krijg je een herinnering van Ziggo dat je de Media Box XL moet terug sturen.

Beste wat je kan doen is je opname's even opzoeken via Google door uitzending gemist te tikken en dan programma, of Youtube afstruinen voor de afleveringen.

***Antwoord aangepast door moderator***
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Ik neem aan dat je je opnames terug kan kijken zolang je de horizon in huis hebt. Hij moet wel retour Ziggo. Op welke termijn weet ik niet.
Reputatie 7
Meestal binnen 3 weken na beëindiging krijg je een herinnering van Ziggo dat je de Media Box XL moet terug sturen.

Beste wat je kan doen is je opname's even opzoeken via Google door uitzending gemist te tikken en dan programma, of Youtube afstruinen voor de afleveringen.

***Antwoord aangepast door moderator***
Bedankt voor de antwoorden, ik weet genoeg.