1
Vraag
2
Reacties
hope

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opnames in cloud weg na aanpassen telefonie?

Geen opnames meermin cloud na aanpassing verwijderen vaste telefonie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes

Hallo Hope,

Om wat verheldering van onze kant te geven,

Het kan sporadisch voorkomen dat een aanpassing ervoor zorgt dat de koppeling wordt onderbroken, maar dat zou inderdaad zeker niet de bedoeling moeten zijn en staat ook in onderzoek ter verbetering. Een andere oorzaak kan ook zijn dat er iets verkeerd is gegaan bij het veranderen, in dat geval een menselijke fout, dit heb ik nagekeken en is hier niet het geval. Ik snap echter dat dit je huidige opnames helaas niet gaat redden, het spijt me van dit voorval 😞 

 

Gr

Bekijk in context

6 Reacties 6
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Had jij het Complete pakket? Als je telefoon daar uithaald zien ze dit toch als aanpassing van je pakket en raak je de Next kwijt. iig dat is mij in de Vodafone winkel verteld omdat ze de Next nu enkel nog geven bij het Max pakket. Ik zeg niet dat dit de oorzaak bij jou is natuurlijk

hope
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou, ik had 2 mediaboxen next in werking. vanmorgen ging een van de boxen offline en was er enkel nog Netflix  op te kijken. Op de andere mediabox next was gewoon tv te kijken

Al bellend met Ziggo kom ik er achter dat een van de mediaboxen next verdwenen is uit mijn abonnement.

Die is later kennelijk weer geactiveerd na mijn telefoontje (ik zou worden terug gebeld, maar helaas niet)

toen bleken beide boxen weer in Mijnziggo te staan, echter nu waren wel de gemaakte opnames verdwenen.

 

de enige verandering in mijn abonnement die ik heb online heb aangegeven en daarna via een medewerker  is het stopzetten van vaste telefonie, omdat ik deze niet gebruik. Kennelijk heeft e.e.a daarmee te maken. Ik las hier eerder iets over in de community

 

De medewerker heeft mij niks verteld over consequenties van het verwijderen van de vaste telefonie op het abonnement.

 

 

hope
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Serkan Ziggo jij hebt dit eerder aan de orde gehad?

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

Waarom voor die € 1,- per maand je vaste telefoon opzeggen ?   Ondanks dat die bij ons al enkele jaren niet meer gebruikt wordt houden wij de vaste telefoon toch aan. 

Je kan altijd tegen de situatie aanlopen dat bijvoorbeeld het netwerk van mobiele telefoon er door een storing er uit ligt of je accu is leeg of in het ergste geval je mobiel defect, verloren of gestolen raakt.

Dan is het toch wel handig als je de vaste telefoon nog ter beschikking hebt. 

Het lijkt me zeer sterk dat je de Next kwijt raakt als je de vaste telefoon uit je abonnement laat halen.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Opnames in de cloud is in feite niet meer dan het koppelen van een klantnummer in een database met opgenomen programma’s. Wanneer die koppeling op een of andere manier verbroken wordt, door bv. een abonnementswijziging lijkt het mij erg moeilijk dat te herstellen. Een kwestie van jammer, maar helaas. Er ligt mijns inziens een taak voor Ziggo om deze gebeurtenissen in de toekomst te voorkomen.

Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes

Hallo Hope,

Om wat verheldering van onze kant te geven,

Het kan sporadisch voorkomen dat een aanpassing ervoor zorgt dat de koppeling wordt onderbroken, maar dat zou inderdaad zeker niet de bedoeling moeten zijn en staat ook in onderzoek ter verbetering. Een andere oorzaak kan ook zijn dat er iets verkeerd is gegaan bij het veranderen, in dat geval een menselijke fout, dit heb ik nagekeken en is hier niet het geval. Ik snap echter dat dit je huidige opnames helaas niet gaat redden, het spijt me van dit voorval 😞 

 

Gr

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic