Beantwoord

Opnames en replay media box next werken niet .

• 18 juni 2019
  • 10 Reacties
  • 255x Bekeken

Sinds zaterdag de nieuwe mediabox ontvangen en geïnstalleerd alles lijkt te werken. Vanavond ff opname terug kijken foutmelding CS2218 dan maar even replay foutmelding CS2518. Eindelijk contact met Ziggo gehad (na 12min in de wacht te hebben gestaan daarna opeens verbinding verbroken.) en opieuw via chat.
Blijkt dat dit iets is wat al langer dan 1 maand bekend is maar nog niet opgelost. Geen idee hoelamg dit nog gaat duren. Niks. El ik proberen via de ziggo app af te spelen doet het daar wel. Maar screen hare naar tv is geblokkeerd in de app. Dus nog steeds geen opname gezamenlijk een kunnen terugkijken.
icon

Best beantwoord door Be rt 19 juni 2019, 09:57

Ik vermoed dat de activatie/registratie in Mijn Ziggo blijft hangen.

2 opties: wachten tot de registratie/activatie in achterliggende servers en Mijn Ziggo doorloopt, hier komen ook Ziggo moderators vrijwel dagelijks langs in ieder topic, die kunnen kijken in de achtergrond wat er aan de hand is.

2e optie: als de Next al in Mijn Ziggo staat, dan kun je soms zelf het laatste zetje geven.
Zet de Next aan log in in Mijn Ziggo, ga naar Producten en scroll iets naar beneden, dan onder de Next op de link klikken Zenders en pincode herstellen en op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Kon je eerder wel opnamen terugkijken?
Zaterdag nog de oude mediabox alle opnames bekeken, dus ja. Gisteren was de eerste keer dat ik via de nieuwe wilde terugkijken.
Reputatie 7
Badge +35
Ik vermoed dat de activatie/registratie in Mijn Ziggo blijft hangen.

2 opties: wachten tot de registratie/activatie in achterliggende servers en Mijn Ziggo doorloopt, hier komen ook Ziggo moderators vrijwel dagelijks langs in ieder topic, die kunnen kijken in de achtergrond wat er aan de hand is.

2e optie: als de Next al in Mijn Ziggo staat, dan kun je soms zelf het laatste zetje geven.
Zet de Next aan log in in Mijn Ziggo, ga naar Producten en scroll iets naar beneden, dan onder de Next op de link klikken Zenders en pincode herstellen en op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.
Reputatie 7
Hey @Ralphsp . Met de nieuwe mediabox wil je natuurlijk wel van alles opties gebruik kunnen maken! Goed dat je even aan de bel trekt. Is het inmiddels gelukt? 🙂
Inmiddels doet hij het wel. Raar maar waar. Zelf niks verandert.
Reputatie 7
Badge +35
@Ralphsp Dan is de activatie inmiddels doorgerold en krijgt de Next de abonnementsinfo die hij moet hebben om dit te kunnen laten zien.
Ik ervaar nu hetzelfde met een nieuwe Next, maar dat komt morgen of overmorgen ook goed.
Gisteren mijn mediabox next geïnstalleerd en alles werkt prima behalve replay tv en opnemen. In mijn ziggo staat de next nog niet bij mijn producten...alleen mijn vorige box . Kan iemand van ziggo voor me kijken daar ik lees dat er bij ziggo instellingen abonnement regelmatig verkeerd zijn?
Reputatie 7
Hey @Corina42 . Welkom hier!
Ook bij jou duurde de activatie iets langer dan gebruikelijk. Ik zie dat vannacht om 4 uur alles doorgelopen is. Werken alle diensten inmiddels? 🙂
Het werkt. Bedankt....al een mijn internet is supertraag....nog tips?
Reputatie 7
Badge +35
@Corina42 Hoe heb je verbinding met het internet?
Via Wifi of via een netwerkkabel?

Reageer