Beantwoord

Opnamelijst buiten beeld

• 11 december 2019
  • 181 Reacties
  • 6825x Bekeken

Ik zie alleen nog maar twee opnames in mijn lijst staan de rest is onderin buiten beeld en niet te zien 

Nog meer mensen hier last van 

icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 15 januari 2020, 13:05

Bedankt! 

De voorbeelden zijn nu verzameld en er is een ticket aangemaakt. Het wordt nog onderzocht. Ik hou jullie op de hoogte!

Bekijk origineel

181 Reacties

Reputatie 7

P.S. ik weet dat ik een hoop medewerking van jullie vraag, hoor. :disappointed_relieved: . Normaliter zouden we natuurlijk allang overgaan op andere werkwijzes. Maar we hebben het nog helemaal niet kunnen reproduceren. Ik ben heel erg dankbaar voor jullie medewerking en wil ook zeker kijken naar een manier om de dankbaarheid om te zetten in een cadeautje vanuit ons, wanneer het straks allemaal eindelijk klaar is. 

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben benieuwd. Laat je het ook even weten tzt als het probleem hiermee is opgelost?

Reputatie 7
Badge +12

Vooral de combinatie daarvan…. en in samenhang met gebruikte wasverzachter….

(Deze berichtjes mogen weg hoor Lycke, sorry voor de ruis)

Reputatie 7

Het blijft een bizarre. Mijn collega’s (die nauw betrokken zijn bij de ontwikkeling van de Mediabox Next) zeggen dat het omruilen van de Next niets zou moeten kunnen doen. Omdat je in feite alles al opnieuw op hebt gehaald. Maar we kunnen ook echt niet bedenken hoe dit dan veroorzaakt wordt (en dus opgelost moet worden). Ik wil dus wel graag een nieuwe Next toesturen, puur om te kijken of dit toch de zaak veranderd. Er zit dan ook een nieuwe afstandsbediening bij :-). 

Ik doe hem gelijk voor je op de post. Hou je ons hier op de hoogte van hoe het verder gaat? :-) 

Dag Lycke,

Bericht gelezen, zet vanavond de box met foto op het forum.

Groet,

Jan

Reputatie 7

Hey @Wijnand 1983 . Welkom hier! 

Wat een super raar verschijnsel, zeg. Dit is voor mij een hele nieuwe. Nu werkt het momenteel weer, hou je ons op de hoogte wanneer het toch weer fout gaat? 

Nou zojuist de nieuwe next geïnstalleerd 

Ook de nieuwe ab gekregen en deze ligt stukken fijner in de hand als de vorige 

Ik hou jullie op de hoogte 

Reputatie 7

Nee hoor, ben er alleen nog niet heel actief mee ;-). Maar bedankt voor de reminder. 

@KZijlvaart 
Als toevoeging. Ik kreeg namelijk nog een reply terug op het doorzetten van jouw voorbeeld. Wil je alsjeblieft nu geen powercycle / reset uitvoeren, ongeacht de omstandigheden? We hebben de logs namelijk echt nodig om het probleem goed in kaart te brengen. 

Hey @KZijlvaart
Deze twee voorbeelden heb ik ook doorgezet. Uiteraard heb ik ook de vraag gesteld of er iets gevonden is naar aanleiding van jouw eerdere voorbeeld. Zodra wij wat horen, dan delen we dit natuurlijk! 

Reputatie 1

0951 uur en het beeld is alweer een regel gezakt:

Apparaat is, zoals ik al aangaf, niet uit geweest en in korte tijd toch weer een regeltje gezakt. Benaderen blijft ook hetzelfde:

Homeknop, bewaard, bladeren naar de lijst, etc..

Afsluiten die meting en aan de bak! ;-)

Reputatie 7

Hey all. 

Sorry voor de lange stilte. Ik ben door ziekte en vakantie helaas een tijdje afwezig geweest. Normaliter worden mijn topics dan overgenomen, maar door ook verdere ziekte in het team is dit niet overal gebeurd. Sorry sorry!

@KZijlvaart . Wat goed dat het bij jou niet meer speelt! Heel goed nieuws, ook voor de rest! Wat we namelijk gedaan hebben is dat we @KZijlvaart aan de test-groep hebben toegevoegd en hem dus de nieuwste test-software op zijn mediabox hebben gegeven. De softwareversie die dus bij een update ook bij de rest komt. En zoals het nu lijkt is het probleem met de nieuwste versie dus weg! Dit betekent dat het wel nog even afwachten is (en als het te erg wordt, kan je dus even de uit-aan-knop gebruiken), maar dat de oplossing zeker komt! 

Reputatie 7

Ah, ik denk dat ik het snap. Je hebt, nadat ik vroeg om de informatie en de afdeling die dit in log bijhoudt, nog wel een FBI uitgevoerd. Ze hadden toen net de meting aangezet en die is dus “kapot” gegaan door de fabrieksreset. Ik vraag ze het nu opnieuw aan te zetten. Kan jij dan voorbeelden met tijdstip blijven melden? 

@Wijnand 1983 . Je hoeft er ook niet altijd aan te denken. Het gaat er om dat ik met datum en tijdstip kan doorgeven/laten zien wat jij ziet. Zodat deze afdeling kan vergelijken wat er in de logs te zien is, met wat jij ziet. 

Reputatie 5
Badge +7

@Lycke Ziggo gelukkig ben je weer beter…

Maar @KZijlvaart heeft sinds gisteren gewoon het probleem weer hoor :wink:

Reputatie 5
Badge +7

Zoals deze foto hadden wij dit ook zojuist… heb de Next, met de knop achter op, uit gezet, 5 minuten gewacht en weer aangezet. Na “welkom” en “even geduld” de melding dat er een software update geweest is (geen idee welke want zie nergens een nieuw softwarenr). Op dit moment staan de opnames weer gewoon gelijk onder de tekst “je opnames”. Ik ga dit de komende tijd goed in de gaten houden.

Reputatie 7

@Arnold1310 . Jij hebt je ook gemeld in dit topic. Zou jij ook de gevraagde informatie kunnen doorgeven? :-) 

Reputatie 7

Bedankt @KZijlvaart  Heb je nu weer een fabrieksreset gedaan?  Ik krijg door dat er niets uit je logs gehaald kan worden door een fabrieksreset. 

@Wijnand 1983 . Kan jij ons ook nog voorzien van wat voorbeelden/informatie met tijd enz? Dan kunnen logs worden uitgelezen. 

Reputatie 7

Och tjonge. Nog niet helemaal beter dus ;-). 

@KZijlvaart . Sorry, ik las over je laatste bericht heen. Je geeft aan dat je denkt dat het misschien weer begonnen is nadat je je energiestand in eco gezet hebt. 

Dan ben ik benieuwd. Voor jou, maar uiteraard ook voor de anderen; gebeurt het ook (nog) als jullie de energiestand op hoog zetten? 

Reputatie 1

Ok, dat begrijp ik..maar hoe los ik ‘t dan op als mn box de verbinding verliest?

Ik zal ‘m dan op z’n minst aan en uit moeten zetten..en een weggevallen verbinding is bij jullie toch al foute boel, toch?

Zoals deze foto hadden wij dit ook zojuist… heb de Next, met de knop achter op, uit gezet, 5 minuten gewacht en weer aangezet. Na “welkom” en “even geduld” de melding dat er een software update geweest is (geen idee welke want zie nergens een nieuw softwarenr).”

Als er een systeemwijziging/aanpassing is geweest in de achtergrond, dan geeft de Next ook een software update melding, er wordt aan gewerkt om dit niet meer te tonen.

Reputatie 1

Lycke,

Ik zet vandaag om 08:55 uur de tv aan en alles staat opeens zoals ‘t hoort, zonder dat ik een reset heb uitgevoerd. ‘Ergens’ hebben jullie stiekem een reset uitgevoerd.. ;-)

Maar ik blijf ‘t in de gaten houden en zal zelf geen ‘reset’ uitvoeren..

Reputatie 1

Ik heb m’n energieverbruik weer op ‘hoog’ gezet. 

Ik ben benieuwd..

Ik heb zojuist de front panel reset uitgevoerd 

Alles is correct opnieuw geïnstalleerd 

Ik ga in de gaten houden of het probleem opnieuw plaats vindt 

Dank voor nu voor de ondersteuning 

Ik heb meegelezen maar geen log kunnen bijhouden 

Ik ervaar naast de zakkende regel de volgende problemen 

Na  het vooruitspoelen van opgenomen programma's geen geluid maar 

Niet kunnen pauzeren van live tv 

Continu vragen om nieuwe apparatuur te koppelen 

Wel zojuist een nieuwe update gekregen weet niet wat daarin veranderd is 

Reputatie 7

Goed dat je dit aangeeft met een foto, hier geen last.

Heb je de Media Box al even van de stroom gehaald om het weer goed te krijgen, door de schakelaar even om te zetten achter op de box.

Reageer