1
Vraag
2
Reacties
Wijnand 1983

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Opnamelijst buiten beeld

Ik zie alleen nog maar twee opnames in mijn lijst staan de rest is onderin buiten beeld en niet te zien 

Nog meer mensen hier last van 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Bedankt! 

 

De voorbeelden zijn nu verzameld en er is een ticket aangemaakt. Het wordt nog onderzocht. Ik hou jullie op de hoogte!

Bekijk in context

181 Reacties 181
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Goed dat je dit aangeeft met een foto, hier geen last.

 

Heb je de Media Box al even van de stroom gehaald om het weer goed te krijgen, door de schakelaar even om te zetten achter op de box.

Wijnand 1983
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja al een paar keer 

Ook al terug gezet naar fabrieks instellingen 

Gaat 1 of 2 dagen goed dan zelfde probleem weer

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dan ga ik dit doorgeven aan de moderators, zodat die kunnen kijken wat er met de Media Box mis is.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Hoe staat je beeld resolutie op 1080i of 4K en is deze uitgerekt of 4:3 op de Next instellingen.

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Als je naar beneden gaat met pijltjes, kom je dan wel bij de overige 3 opnames?

Kun je es proberen te sorteren op nieuwste? Misschien deze sortering togglen.

Wijnand 1983
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Instellingen staan nu weer op automatisch 

De 4k en 1080 beide geprobeerd maar geen verschil

4:3 staat op uitgerekt

Ik kom wel bij de andere opnames maar ik zie niet welke ik selecteer 

Sorteren heeft geen invloed 

Wijnand 1983
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb zostraks de next weer terug gezet naar fabrieks instellingen en dan is het weer goed 

Dit duurt ongeveer 2 dagen dan zelfde probleem weer 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Wijnand 1983 . Welkom hier! 

Wat een super raar verschijnsel, zeg. Dit is voor mij een hele nieuwe. Nu werkt het momenteel weer, hou je ons op de hoogte wanneer het toch weer fout gaat? 

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Het is zeker weten een bug. Heeft niks te maken met instellingen of resolutie of wat dan ook. Dan had de pagina er afgekapt of uitgerekt uitgezien oid. De Next introduceert lege regels zo lijkt het. En dat gebeurt dan na een hele specifieke volgorde van handelen, anders hadden we dit vaker gezien. Voor mij ook een first.

Als het weer optreedt zou ik toch es een frontpanel reset doen. Je opnames en geplande opnames blijven bewaard. Je instellingen raak je wel kwijt.

  1. Verbind je Next met de Connectbox via UTP kabel en gebruik poort 1. Onderstaande werkt niet via Wifi.
  2. Zet de Mediabox Next uit met de schakelaar achterop.
  3. Zet de box weer aan en houd de knop [ - ] en de stand-by knop op de voorkant tegelijk circa 10 seconden ingedrukt.
  4. Hierna doorloopt de mediabox opnieuw de eerste installatie, volg de instructies op het scherm.
  5. Hierna moet je je afstandsbediening opnieuw koppelen met je Next door knop "0" en "tv" 10 seconden ingedrukt te houden.
  6. Je moet nu je instellingen even zelf herstellen zoals evt ab koppeling en wifi.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Wijnand 1983 . We zijn inmiddels bijna een week verder. Hoe gaat het? 🙂 

Wijnand 1983
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hij is nu 1 regel gezakt

Kan gelukkig nog wel alles zien 

Het gaat nu niet zo snel als eerst 

Voorheen elke 2 dagen

Nu dus 1 regel in ongeveer een week 

Wijnand 1983
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

 

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Leuke uitdaging deze, Lycke. Heeft alle kenmerken van een bug. Maar dan zou je meer meldingen verwachten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik kijk vast verkeerd, maar je hebt 5 opnames en ziet er 5 nu, toch? 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

@Lycke Ziggo Je ziet nu een “zwarte" regel waar hij niet hoort. Volgens TS worden er dat steeds meer. Vergelijk de beide plaatjes maar.

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Kijk goed Lycke. De eerste opname moet normaal gesproken direct onder de heading zitten. Nu zit er een lege regel tussen en dat hoort niet. Dit is voor de TS dus het begin van het probleem wat steeds erger wordt omdat er steeds meer lege regels komen. Precies zoals @Wijnand 1983  omschrijft.

En ik zie nog iets vreemds: tussen de eerste en tweede opname zit ook teveel ruimte! Bij mij zijn al die tussenruimtes gelijk.

Ik denk dat hier nog een frontpanel reset geprobeerd kan worden (of jullie geheime deep-deep-deep-reset). Helpt dat niet, dan Next vervangen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Yes, ik zie het nu ook. Het is echt een heel vreemde. Zojuist mijn collega's er ook bijgehaald en die hebben dit nog nooit gezien. 

Extra irritant voor jou, maar wel een heel interessante voor ons. Hoe dan ook kan het niet zo zijn dat je hier mee blijft zitten. Ik wil graag nog 1 specifieke reset uitproberen. De stappen hiervoor stuur ik je even via een privébericht (deze delen we niet openbaar, omdat dan iedereen dit zomaar kan gaan proberen en wanneer dit niet nodig/gewenst is kan het onnodig dingen stukmaken). Laat je ons dan de komende tijd weer weten hoe het gaat? 

Wijnand 1983
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb zojuist de front panel reset uitgevoerd 

Alles is correct opnieuw geïnstalleerd 

Ik ga in de gaten houden of het probleem opnieuw plaats vindt 

Dank voor nu voor de ondersteuning 

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ik ben benieuwd. Laat je het ook even weten tzt als het probleem hiermee is opgelost?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic